کاروان کشورمان برای اعزام به بازی‌های آسیایی آماده می‌شود

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از برنامه‌ریزی این فدراسیون برای ارائه خدمات کامل پزشکی در راه آماده‌سازی کاروان اعزامی ورزش کشورمان به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو خبر داد.

به گزارش ایمنا، غلامرضا نوروزی امروز (دوشنبه) در دیدار با «هاشم صیامی» رئیس فدراسیون دو و میدانی، با اشاره به نقش و جایگاه ورزش‌های پایه و پر مدال در ارتقای جایگاه بین‌المللی ورزش کشورمان، اظهار کرد: همواره تلاش کردیم تا با فراهم کردن شرایط مناسب پزشکی-ورزشی، به بهترین شکل در مدال‌آوری ورزش کشور ایفای نقش کنیم.

وی افزود: در این راستا با توجه به اهمیت بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، برنامه‌ریزی لازم برای ارائه خدمات مختلف درمانی، آموزشی، معاینه و ضد دوپینگ برای کاروان اعزامی کشورمان به این رویداد به عمل آمده و امیدواریم مجموعه ورزش کشور از جمله فدراسیون دوومیدانی در هانگژو خوش بدرخشند.

در این دیدار هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دو و میدانی نیز ابراز امیدواری کرد که تعامل موجود میان این فدراسیون و فدراسیون پزشکی ورزشی بیشتر شود.

قرار است کاروان ایران در ۲۶ رشته ورزشی دو و میدانی، بسکتبال، بوکس، شمشیربازی، والیبال، تیراندازی، قایقرانی، وزنه‌برداری، کشتی، تکواندو، کاراته، کوراش، ووشو، ورزش‌های صعودی، کبدی، اسکیت، تیراندازی باکمان، فوتبال، هندبال، شنا، شیرجه، واترپلو، ژیمناستیک، دوچرخه‌سواری، شطرنج، بازی‌های الکترونیک، سپک تاکرا و تنیس روی میز در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، شرکت کند.

منبع: ایرنا
کد خبر 547834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.