ضرورت ایجاد تحول برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های شهرداری قم

شهردار قم با تأکید بر اینکه باید با دقت نظر و دیدگاه اقتصادی در خصوص ظرفیت‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم برنامه‌ریزی شود، گفت: تحقق این امر در سازمان و رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند تحول است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در نشست شورای سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، با بیان اینکه این سازمان از ظرفیت خوبی برخوردار است، اظهار کرد: این سازمان منابع و امکانات خوبی در اختیار داشته که می‌تواند حتی به کمک شهرداری بیاید.

وی افزود: به‌عنوان نمونه فروشگاه‌های همشهری و ریحان ظرفیت‌های بسیار خوبی بوده که می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب عملکرد خوبی داشته باشد، این مراکز آورده مناسبی را برای سازمان به همراه داشته و در هشت منطقه باید با ساختار مناسب این فروشگاه‌ها راه‌اندازی و یا احیا شوند.

شهردار قم با تأکید بر اینکه باید با دقت نظر و دیدگاه اقتصادی در خصوص ظرفیت‌های این سازمان برنامه‌ریزی شود، تصریح کرد: تحقق این امر در سازمان و رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند تحول است.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی روز بازارها موضوع مهمی است که این سازمان در حال انجام آن است که نیاز است سازمان‌های مربوطه نیز در این امر به کمک شهرداری بیایند.

سقائیان‌نژاد ادامه داد: برای مشاغل مزاحم به ویژه آن دسته از کارها که از لحاظ امنیتی مخاطراتی به همراه دارد، مانند مراکز پر کردن کپسول نیز مکانی در حاشیه شهر جانمایی شود تا این مشاغل برای شهر خطری نداشته باشند.

کد خبر 547795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.