رضوانی رئیس فدراسیون شنا ماند/دو کاندیدای دیگر به مجمع نیامدند

با برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، "محسن رضوانی" برای چهار سال دیگر در سمت رئیس فدراسیون شنا، شیرچه و واترپلو باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجمع انتخابات ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو صبح امروز_ دوشنبه ۲۰ دی‌ماه_ با حضور "محمد پولادگر"، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و "کیکاووس سعیدی"، دبیر کل کمیته‌ملی المپیک برگزار شد.

همچنین "علی رغبتی"، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، "علیرضا خسروی"، مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و "فضل‌الله باقرزاده"، نایب رئیس کمیته‌ملی المپیک از حاضران در این مجمع بودند.

در این مجمع قرار بود "محمد بابایی"، "حامد رضاخانی‌طالقانی" و "محسن رضوانی" به عنوان کاندیدا حضور داشته باشند، اما با غیبت بابایی و رضاخانی، این مجمع انتخاباتی تنها با حضور یک کاندیدا برگزار شد، چون رضاخانی‌طالقانی شب گذشته به صورت کتبی انصراف خود را اعلام کرده بود و محمد بابایی هم در مجمع حضور نیافت.

به این ترتیب محسن رضوانی توانست با کسب ۵۵ رأی از مجموع ۵۸ رأی اخذ شده یک بار دیگر ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو را برعهده بگیرد؛ نکته جالب توجه اینجاست که با وجود شرکت نکردن دو کاندیدای دیگر در مجمع سه رأی نیز سفید ماند.

چندی پیش "سیدحمید سجادی"، وزیر ورزش و جوانان، در حکمی "کاوه احمدی" را به عنوان سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو منصوب کرده بود که با برگزاری مجمع توسط احمدی، تکلیف این فدراسیون مشخص شد.

کد خبر 547790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.