«چهارباغ زندگی» ایده‌کاپی برای تحقق «اصفهانِ من، شهر زندگی»

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: ایده‌کاپ «چهارباغ زندگی» به درخواست میز فرهنگ شهرداری در حال برگزاری است و انتظار می‌رود علاقه‌مندان ایده‌های خود را در راستای موضوعات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و کالبدی ارسال کنند.

مسعود حاج‌بنده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ایده‌کاپ‌ها با هدف جذب مشارکت شهروندان برگزار شده است و هر کدام مخاطبان خاص یا عام خود را دارد؛ به عنوان مثال ایده‌کاپ چهارباغ زندگی، برای مشارکت هر دو گروه مخاطب یعنی هم شهروندان و هم جامعه دانشگاهی، علمی و دانش‌آموزی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه ایده‌کاپ‌ها با اهدافی همچون ترغیب مشارکت شهروندان در فرایندهای برنامه‌ریزی و مدیریت شهری و افزایش تعامل شهروندان و مدیریت شهری برگزار می‌شود، ادامه داد: در ایده‌کاپ چهارباغ زندگی که به درخواست میز فرهنگ شهرداری در حال برگزاری است، انتظار می‌رود علاقه‌مندان ایده‌های خود را در راستای موضوعات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و کالبدی ارسال کنند.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این دوره مدیریت شهری، با توجه به شعار «اصفهانِ من، شهر زندگی» سعی بر برقراری پیوند میان موضوع ایده‌کاپ چهارباغ و گفتمان مدیریت شهری داریم که امیدواریم ایده‌های شهروندان بتواند به ارتقا و بهبود کیفیت محیط، برگزاری رویدادها در گذر چهارباغ در راستای ارتقای کیفیت زندگی و تحقق شعار مدیریت شهری باشد.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در ایده‌کاپ چهارباغ زندگی تا ۱۵ بهمن‌ماه فرصت دارند، خاطر نشان کرد: افراد علاقه‌مند می‌توانند برای ثبت ایده‌های خود به سامانه میز خدمت شهرداری اصفهان به نشانی my.isfahan.ir مراجعه و ثبت خود را انجام دهند، البته پس از فرایند ارزیابی و انتخاب ایده‌های برتر، برگزیدگان این ایده‌کاپ تا اوایل اسفندماه اعلام می‌شود.

حاج‌بنده تصریح کرد: ایده‌کاپ شهردار دوستدار کودک نیز با همکاری دبیرخانه شهر دوستدار کودک در معاونت شهرسازی و معماری و اداره کل آموزش و پرورش در دست برنامه‌ریزی و اجرا است.

کد خبر 547750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.