شهردار شهرکرد: دنبال انجام اقدامات ماندگار هستیم

شهردار شهرکرد گفت: امیدواریم اقداماتی انجام دهیم تا ماندگار شود اما نمی‌توان برای آینده قول‌هایی داد که نتوان آن را عملیاتی کرد.

محمدتقی جاپلقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بررسی موضوعات فرهنگی توسط شهرداری آغاز شده است و هر آنچه بتوانیم در این زمینه تلاش می‌کنیم.

وی افزود: با ابهت یافتن شهر، سطوح فکری، معنوی و ارزش‌های انسانی هم رشد می‌کند پس باید شهر به ویژه از نظر کالبدی، اصولی و منطقی پیشرفت داشته باشد.

جاپلقی تصریح کرد: وجود امکانات مطلوب همچون اتوبوس و پارک‌های با کیفیت خود به خود تعامل فرهنگی شهروندان و گردشگران را به دنبال دارد لذا امیدواریم اقداماتی انجام دهیم تا ماندگار شود اما نمی‌توان برای آینده قول‌هایی داد که نتوان آن‌ها را عملی کرد.

وی در خصوص اقامتش در شهرکرد، گفت: برخلاف میل باطنی زمانی که قرار شد خانواده‌ام در شهرکرد باشند، گفتند مکانی برای آن‌ها مهیا است اما الان دو ماه می‌شود که این گونه نیست و شهرکرد نخستین شهری است که شهرداری آن حتی خانه سازمانی ندارد.

جاپلقی اضافه کرد: در کشور جایی نیست که یک شهردار با مشارکت شهرداری خانه‌ای را تهیه کند؛ جدایی از خانواده سخت است و اکنون در مهمانسرای شهرداری زندگی می‌کنم اما از بودجه شهرداری برای اقامتم استفاده نکردم.

کد خبر 547702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.