طعنه سنگین والنسیا و پیکه به رئال مادرید + عکس

پس از برگزاری هفته بیستم لیگ اسپانیا، باشگاه والنسیا و جرارد پیکه مدافع بارسا، در شبکه‌های اجتماعی به رئال مادرید طعنه زدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _شنبه ۱۸ دی‌ماه_ هفته بیستم لیگ اسپانیا برگزار شد که رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو موفق شد با درخشش زوج وینیسیوس و بنزما با نتیجه چهار بر یک از سد والنسیا بگذرد و جایگاهش را در صدر جدول با ۴۷ امتیاز مستحکم‌تر از قبل کند.

در دیگر دیدار مهم دیشب، تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه لوس کارمنس مهمان گرانادای دوازدهم جدولی بود. این بازی برای آبی اناری‌ها بد بود. اخراج گاوی در دقیقه ۷۹ و گل خوردن از آنتونیو پوئرتاس‌در دقیقه ۸۹ برای آنها گران تمام شد. در این مسابقه شاگردان ژاوی گل دوم را هم وارد دروازه حریف کردند که داور بازی آفساید اعلام کرد، اما تصاویر آهسته تلویزیونی نشان داد که ظاهراً داور به اشتباه آفساید اعلام کرده است.

پس از پایان بازی‌های دیشب، اکانت باشگاه والنسیا در یکی از شبکه‌های اجتماعی، ناراحتی خودش را از اشتباهات داوری مقابل لوس بلانکوس را بیان کرد. والنسیا توئیت زد: "مادریدی‌ها مثل سریال "لاکاسا د پاپل" دزدی را شروع انجام دادند."

بلافاصله پیکه مدافع بارسا هم که از ناداوری دیشب مقابل گرانادا علیه تیمش، حسابی عصبانی بود، ریتوئیت کرد گفت: "آرام بگویید وگرنه برایتان بد می‌شود."

حالا به توجه به اتفاقات رخ داده باید منتظر ماند و دید که سران فوتبال اسپانیا و حتی باشگاه رئال مادرید به این اعتراضات چه واکنشی نشان خواهند داد اما چیزی که عجیب است این است که چرا با وجود VAR، هنوز اشتباهات داوری رخ می‌دهد.

طعنه سنگین والنسیا و پیکه به رئال مادرید + عکس

کد خبر 547581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.