مهار شعله‌های آتش منزل قدیمی در شیراز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش‌سوزی در ساختمان دو طبقه قدیمی، با تلاش آتش‌نشانان مهار و خاموش شد.

محمدهادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، نیروهای عملیاتی ایستگاه ۱۱ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی شیراز، به سمت خیابان حضرتی حرکت کرده و آتش را مهار کردند.

وی در خصوص جزئیات این حادثه افزود: حریق ضایعات البسه و چوب در طبقه اول یک ساختمان قدیمی منجر به گسترش آتش شده و شعله‌ها به نقاط دیگر ساختمان سرایت کرده بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز ادامه داد: با توجه به عدم دسترسی خودروهای آتش‌نشانی به محل حادثه، تیم عملیاتی به وسیله موتورهای اطفای حریق و لوله‌کشی خود را به محل حادثه رساندند و وارد ساختمان شدند و به وسیله تجهیزات انفرادی و لوله‌های آب‌رسانی مشغول مهار شعله‌های آتش شدند.

قانع اظهار کرد: شعله‌های حریق که به دلیل وجود مواد ضایعاتی در این منزل مسکونی در حال گسترش بود با تلاش تیم اطفایی مهار و کاملاً خاموش شد.

وی در پایان افزود: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی کامل، به مأموریت خود پایان دادند.

کد خبر 547564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.