نبرد سهمیه در سری آ

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _۱۹ دی‌ماه ۱۴۰۰_ منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان صبح امروز _یکشنبه ۱۹ دی‌ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید:

روزنامه مارکا با تیتر "آن‌ها سرگرم هستند" نوشت: کریم بنزما و وینیسیوس جونیور به شکلی بازی می‌کنند مثل این که فوتبال برای‌شان تفریح است. رئال‌مادرید با درخشش این دو موفق شد چهار بر یک والنسیا را شکست دهد.

نبرد سهمیه در سری آ

روزنامه موندو دپوریوو با تیتر "پایان لعنتی" نوشت: بارسلونا مقابل گرانادا نمایش نسبتاً خوبی داشت، ولی در دقایق پایانی برد را با تساوی یک بر یک عوض کرد.

نبرد سهمیه در سری آ

روزنامه توتو اسپورت با تیتر "رم-یووه؛ تعهد لیگ قهرمانان" نوشت: مکس آلگری می‌گوید تیمش باید بازسازی شود تا بتواند به جمع چهار تیم برتر برسد و راهی لیگ قهرمانان شود. یوونتوس در دیداری حساس به مصاف رم خواهد رفت.

نبرد سهمیه در سری آ

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت با تیتر "ژانگ وارد معرکه می‌شود" نوشت: استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر قبل از دیدار مقابل لاتزیو با سیمونه اینزاگی شام خورد تا به نوعی به سرمربی‌اش برای رویارویی با تیم سابقش روحیه بدهد.

روزنامه استار با تیتر "بازی سرزنش" نوشت: هری مگوایر مدافع منچستریونایتد می‌گوید بازیکنان این تیم باید احترام بیشتری برای سرمربی‌شان رالف رانگنیک قائل باشند و مشکلات تیم تقصیر خودشان است، نه سرمربی.

نبرد سهمیه در سری آ

کد خبر 547503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.