شهرداری برای تأمین ماشین‌آلات مدیریت بحران اعتبارات کافی ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر فومن با بیان اینکه ماشین‌آلات ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر کاملا فرسوده شده است، گفت: شهرداری این شهر به دلیل نداشتن درآمد پایدار و بودجه و اعتبارات لازم برای خرید و تأمین تجهیزات و ماشین‌آلات خود با مشکل مواجه است.

زهرا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امکانات لجستیکی ستاد مدیریت بحران شهرداری فومن فرسوده شده است و شهرداری برای مواقع بحرانی و بارش برف به شدت با کمبود تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روب مواجه است.

وی با بیان اینکه شهرداری فومن برای برف‌روبی کوچه‌های تنگ و باریک به شدت نیازمند ماشین‌آلاتی همچون بابکت است، افزود: مدیریت شهری از دوره پنجم شورای اسلامی شهر تاکنون از طریق مدیریت بحران استانداری گیلان و سازمان شهرداری و دهیاری‌ها کشور پیگیر دریافت تسهیلات و ماشین‌آلات لازم برای شهرداری بوده است، اما متأسفانه این درخواست‌ها هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر فومن با بیان اینکه شهرداری این شهر به دلیل نداشتن درآمد پایدار و بودجه و اعتبارات لازم همواره برای خرید و تأمین تجهیزات و ماشین‌آلات خود با مشکل مواجه بوده است، افزود: از مسئولان استانی و سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور انتظار داریم برای خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان، امکانات و ماشین آلات لازم را در اختیار شهرداری‌هایی مثل فومن که به لحاظ درآمد ضعیف هستند، قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه جلسات ستاد مدیریت بحران شهرداری فومن تشکیل و تمهیدات زمستانی برای این شهر اندیشیده شده است، تصریح کرد: در جلسات علنی شورای اسلامی شهر نیز در خصوص آمادگی نیروها و ماشین‌آلات شهرداری تذکرات لازم به شهردار داده شد تا شهروندان در هنگام بارش برف دچار مشکل نشوند.

نظری ادامه داد: مدیریت شهری با صاحبان شرکت‌های بخش خصوصی دارای ماشین‌آلات سنگین در این شهرستان و دهیاران روستاهای نزدیک به شهر فومن جلساتی برگزار کرده و هماهنگی‌های لازم را انجام داده است تا در زمان بارش برف و بحران به شهرداری کمک کنند.

به گزارش ایمنا، شهر فومن با بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 547437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.