جمع‌آوری روزانه معتادان متجاهر در اهواز

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شهرداری این شهر به صورت روزانه نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح شهر اقدام می‌کند.

حجت‌اله زارع زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از شهرداری اهواز به عنوان متولی اداره امور پل‌ها اعم از حفاظت، ایمنی و امور تعمیراتی پل‌ها خواسته شده که بخشی را در شهرداری به عنوان اداره امور پل‌ها تعریف کنند و مسئولیت حفاظت و نگهداری از پل‌ها به این بخش سپرده شود.

وی افزود: پل‌های عابر پیاده تحت پوشش شهرداری‌های مناطق هستند و اگر مشکلی برای این پل‌ها به وجود آمد، باید نسبت به رفع آن اقدام کنند، به طور مثال سرقت نرده‌های خیابان پاسداران و چند مورد دیگر انجام شده که شهرداری منطقه نسبت به نرده گذاری مجدد اقدام کرده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: ساماندهی و جمع‌آوری معتادان متجاهر یک کار مشترک بین سازمانی است که جمع‌آوری اولیه آنها را شهرداری انجام می‌دهد و پس از انجام اقدامات اولیه مانند انجام آزمایشات، بسته به شرایطی که دارند یا با اخذ تعهد به خانواده خانواده‌ها تحویل داده می‌شوند و یا به اردوگاه تحت نظر سپاه داده می‌شوند.

وی تصریح کرد: طبق آمار دریافتی از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز، جمع‌آوری معتادان متجاهر به صورت روزانه انجام می‌شود، اما بعضی از نقاط خاص که این افراد به صورت گروهی و دورهمی تجمع می‌کنند، به صورت ویژه مورد توجه شهرداری برای ساماندهی است.

زارع زاده اضافه کرد: در شورای سیاست گذاری بودجه ۱۴۰۱ به صورت پیشنهادی مطرح شد که برای توسعه مکان‌های عمومی ورزشی ویژه بانوان با آموزش و پرورش تفاهمی صورت گیرد تا با تجهیز سالن‌های اختصاصی مدارس توسط شهرداری از آنها در شیفت مخالف مدرسه به عنوان مکان ورزشی ویژه بانوان استفاده شود.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت پیشنهاد بوده و باید بررسی شود که چه میزان قابلیت اجرا شدن دارد، گفت: اگر این طرح عملیاتی شود، برای توسعه ورزش بانوان گام مهمی برداشته‌ایم.

کد خبر 547431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.