شرایط آسان سفر به ایرلند برای واکسینه‌ شده‌ها

بر اساس قوانین جدید دولت ایرلند، مسافرانی که کاملاً واکسینه شده‌اند، دیگر نیازی به انجام آزمایش PCR قبل از ورود به این کشور نخواهند داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، صنعت گردشگری ایرلند از تصمیم دولت خود مبنی بر لغو الزامات زیاد برای سفر به این کشور خبر داده است. بر این اساس مسافرانی که کاملاً واکسینه شده‌اند، دیگر نیازی به انجام آزمایش PCR قبل از ورود به این کشور نخواهند داشت.

مقررات جدید برای ورود به ایرلند شامل موارد زیر است:

- مسافران واکسینه شده یا بهبودیافته به ایرلند باید قبل از سفر، مدرکی مبنی بر گواهی دیجیتال معتبر 19 Covid یا سایر مدارک قابل قبول واکسیناسیون را ارائه دهند.

- مسافرانی که واکسینه نشده یا بهبود یافته‌اند باید شواهدی از آزمایش RT-PCR مبنی بر عدم ابتلاء به بیماری کرونا ارائه دهند که حداکثر ۷۲ ساعت قبل از ورود آن‌ها به ایرلند انجام شده باشد.

جولی واکلی، رئیس صنعت گردشگری ایرلند در مورد تغییر محدودیت‌های کرونایی برای مسافران اظهار کرد: خوشحالیم که می‌توانیم از مسافران واکسینه شده که به ایرلند می‌آیند، بدون نیاز به آزمایش قبل از عزیمت استقبال کنیم.

همچنین بازدیدکنندگان واکسینه شده می‌توانند بدون نیاز به آزمایش یا قرنطینه شدن در مقاصد بین بریتانیا و ایرلند سفر کنند.

بر اساس تغییر محدودیت‌های جدید و شرایط آسان سفر، دستورالعمل‌های مسافرت به ایرلند شمالی برای بازدید کنندگانی که از بریتانیا عزیمت می‌کنند، بدون تغییر خواهد بود.

کد خبر 547428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.