بیش از سه هزار تن قیر رایگان در شهرداری‌های استان زنجان توزیع شده است

رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های بازآفرینی در استان زنجان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی جعفری به طرح‌های بازآفرینی که در حال حاضر در استان زنجان اجرا می‌شود اشاره کرد و گفت: دو کتابخانه و سرای محله در قالب طرح‌های بازآفرینی در شهر زنجان در حال اجرا است که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی افزود: کتابخانه و سرای محله شهرستان ابهر واقع در حسین آباد ابهر هم در حال تحویل است.

رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در شهر زنجان دو سالن ورزشی از محل اعتبارات باز آفرینی تکمیل شده است، گفت: اگر برای این دو سالن ورزشی منابع مالی تأمین شود به زودی تحویل داده می‌شوند.

جعفری به طرح‌های بازآفرینی اجرا شده در استان زنجان اشاره کرد و گفت: زمین چمن مصنوعی در منطقه نجف آباد شهر زنجان، مرمت «سرای پاشا» در بازار زنجان، آسفالت معابر در محله اسلام آباد شهر زنجان، سالن ورزشی اسلام آباد، بهسازی معابر و فضای تفریحی و ورزشی در شهرستان قیدار در محله کوی شریعتی از پروژه‌های اجرا شده این اداره است.

وی اضافه کرد: همچنین بهسازی معابر محله شهید مطهری شهر خرمدره، احداث فضای تفریحی و ورزشی «سردار جنگل» در خرمدره نیز به اتمام رسیده است.

رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان زنجان کل مبلغ هزینه شده برای اجرای این تعداد طرح بازآفرینی در استان زنجان را بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: تأمین قیر برای معابر بافت‌های فرسوده و سکونت گاه‌های غیر رسمی در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار نیز انجام شده است.

جعفری به توزیع رایگان قیر برای شهردارهای استان زنجان اشاره کرد و گفت: از سال ۹۶ تاکنون هم بیش از سه هزار تن قیر رایگان در شهرداری‌های استان توزیع شده است.

کد خبر 547391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.