بررسی مشکلات باغات تهران در یک جلسه هم‌اندیشی

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: جلسه هم‌اندیشی بررسی مشکلات و چالش‌های موضوع باغات در شهر تهران برای رسیدن به راه‌حل‌های این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر شربیانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"شنبه‌ای که گذشت اتفاقی خوب رقم خورد. برای حل مشکلات و چالش‌های موضوع باغات در شهر تهران از همه صاحب نظران این موضوع در حوزه‌های مختلف دعوت کردیم تا در کنار هم به راه‌حل‌های این حوزه بپردازیم و این همفکری را به فال‌نیک گرفتیم، تا شاید یک قدم در حل مشکلات مردم جلوتر بایستیم.

معتقدم این طور جلسات یکی از گمشده‌های مسئولین جمهوری اسلامی می‌باشد. ما هر که هستیم با هر اعتقاد و سلیقه‌ای همه‌مان دلسوز این آب و خاکیم، به گفته رهبر عزیزمان هرکس که دلسوز این کشور است انقلابی است.

معتقدم همین نگاه حکیمانه رهبر انقلاب الگوی رفتاری و کاری ماست. حقیر با قراردادن همین الگو به عنوان شاخص رفتارهایم همیشه آماده شنیدن نظرات پیشنهادات و همفکری با افرادی هستم که از نظر نگاه سیاسی به هم نزدیک نیستیم، اما از نظر حل مشکلات مردم و آبادانی وطن سوگند مشترک خورده‌ایم.

امیدوارم این طور جلسات هم‌اندیشی بازهم ادامه داشته باشد. تشکر از حضور اعضای شورای پنجم آقایان محمد سالاری و اعطا و همچنین دوست خوب عزیز و بزرگوارم جناب دکتر جاوید و همچنین حضور جناب دکتر شکیب، دکتر ادیب زاده، دکتر بوچانی و مهندس سلیمانی و تشکر ویژه از مهندس چمران عزیز که پدرانه در این مسیر ما را کمک و راهنمایی می‌کنند. "

بررسی مشکلات باغات تهران در یک جلسه هم‌اندیشی

کد خبر 547323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.