پیشرفت ۴۱درصدی پروژه پردیس تئاتر شهر

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: عملیات اجرایی احداث پروژه پردیس تئاتر شهر درحال حاضر از حدود ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید خلیل منبتی اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه پردیس تئاتر شهر مشهد واقع در خیابان پیروزی ۱۴ در زمینی با مساحت پنج هزار و ۲۰۰ مترمربع با زیربنای تقریبی ۱۴ هزار متر مربع در چهار طبقه خردادماه ۹۹ آغاز شد.

وی اضافه کرد: این پردیس دارای سالن نمایش اصلی به ظرفیت ۷۰۰ نفر، سه سالن بلک باکس به ظرفیت ۲۰۰ نفر، سالن سینما ۱۳۰ نفره و سایر کاربری‌ها همچون کتابخانه و نگارخانه است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد تصریح کرد: از جمله پیچیدگی‌های این پروژه می‌توان به ۲۸ نوع تیپ دیوار بتنی با ارتفاع متفاوت تا ۱۷ متر و ترکیب اسکلت بتنی و فلزی و وجود بیشتر تأسیسات مکانیکی در داخل دیوارها اشاره کرد که همین امر اجرای پروژه را زمان‌بر کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش فعالیت‌های نازک کاری آمفی‌تئاتر اصلی و فضای اداری و همچنین اصلاح برنامه زمان‌بندی، این پروژه در انتهای سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 547296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.