برگزاری تور گردشگری "مرکز–پیرامون"

اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان باتوجه به سند گردشگری اصفهان در افق ۱۴۰۴ و نظرسنجی‌های انجام شده از شهروندان، تور گردشگری "مرکز – پیرامون" را برگزار کرده است.

علیرضا مساح، در خصوص تور گردشگری "مرکز _ پیرامون" در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا گفت: مقصد این تور صرفاً شهر نجف آباد نیست بلکه شهرستان‌های پیربکران و خمینی‌شهر نیز در برنامه لحاظ شده است و شهرداری‌های این شهرستان‌ها باید اعلام آمادگی و همکاری کنند تا بازدید صورت بگیرد، ضمن اینکه به‌زودی شهرهای دیگر نیز به این برنامه اضافه می‌شود.

وی با اشاره به نیم‌روزه بودن این تور گردشگری ادامه داد: مخاطبان تور گردشگری "مرکز _ پیرامون" شهروندان هستند و با توجه به سند گردشگری اصفهان در افق ۱۴۰۴ و نظرسنجی‌های انجام شده از همشهریان اصفهانی لازم است این نکته را مطرح کرد که خانواده نیاز به تفریح و گردش دارد و اگر این موضوع مورد توجه قرار نگیرد مشکلات دیگری ایجاد می‌کند.

مساح با اشاره به اینکه هزینه‌های تور گردشگری "مرکز _ پیرامون" مقرون به صرفه و ارزان است، گفت: برای برگزاری این تور، پروتکل‌های بهداشتی و مسائل ایمنی رعایت می‌شوند و اهداف فرهنگی لحاظ شده است.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تأکید کرد: در شهرستان‌ها باید اشتغال‌زایی کرد تا مهاجرت کمتر شده و جاذبه‌های گردشگری معرفی شوند. تور گردشگری "مرکز _ پیرامون" نیز با توجه به چنین اهدافی طراحی شده است و تک بعدی نیست و تا نیمه اول اسفندماه ادامه دارد.

کد خبر 547284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.