لپ تاپ تاشو ZenBook 17 Fold ایسوس معرفی شد

شرکت ایسوس طی رویداد CES 2022 از لپ تاپ جدید خود به نام ZenBook 17 Fold رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ تاپ ZenBook 17 Fold ایسوس که دومین لپ تاپ تاشو معرفی شده است، دارای صفحه نمایش ۱۷ اینچی است و ابعاد آن در حالت تا شده در حد یک لپ تاپ ۱۳ اینچی است. به نظر می‌رسد که این محصول به پردازنده نسل دوازدهم اینتل مجهز شده است که جدیدترین پردازنده اینتل در نظر گرفته شده است.

صفحه نماش لپ تاپ ZenBook 17 Fold از وضوح تصویر ۱۹۲۰ * ۲۵۶۰ پیکسل، نرخ پاسخگویی ۰.۲ میلی ثانیه، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و گواهی VESA DisplayHDR 500 True Black پشتیبانی می‌کند. ایسوس از همان صفحه کلید ErgoSense که در دیگر لپ تاپ‌های خانواده ZenBook به کار گرفته در این محصول نیز استفاده کرده است، این کیبورد برای بسیاری افراد یکی از بهترین صفحه کلیدهای قابل حمل محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد که وسط صفحه نمایش لپ تاپ ZenBook 17 Fold ایسوس یک موج تاشدگی وجود دارد، اما شرکت تولید کننده اعلام کرده است که تا زمان عرضه این محصول به بازار، مشکل تاشدگی وسط نمایشگر آن را رفع خواهد کرد.

مشکل دیگر این لپ تاپ تاشو وزن نسبتاً زیاد و ابعاد بزرگ آن است، این محصول ضخامت بالایی دارد. بیشتر وزن لپ تاپ تاشو ZenBook 17 Fold ایسوس مربوط به بدنه اصلی آن است و صفحه کلید آن وزن زیادی ندارد. برای استفاده از صفحه کلید این لپ تاپ باید آن را جداگانه شارژ کنید، بنابراین در صورتی که قصد داشته باشید این محصول را شارژ کنید، به دو کابل نیاز خواهید داشت.

کد خبر 547230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.