گرانی قیر مانع اصلی آسفالت معابر شوشتر

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر، گرانی قیر را مانع اصلی آسفالت معابر این شهر دانست و گفت: علی‌رغم وجود این شرایط بیش از ۵۰ درصد از منطقه تعاونی چهار شوشتر آسفالت شده است.

محمدحسین پورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در شهر شوشتر بعضی مناطق وجود دارد که در سال‌های گذشته هزینه آسفالت معابر خود را پرداخت کرده‌اند، اما متأسفانه به هر دلیلی تاکنون این امر انجام نشده است. در این دوره شورای اسلامی شهر و شهرداری آسفالت این مناطق در اولویت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت‌ها به ویژه چند برابر شدن قیمت قیر در انجام آسفالت معابر تأخیر ایجاد کرده است، افزود: از آنجا که درآمدهای شهرداری شوشتر محدود بوده و افزایش چندانی نداشته، این گرانی اثر بیشتری در شهر شوشتر داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر ادامه داد: افزایش قیمت‌ها اجازه نداد آنگونه که باید اقدامات لازم انجام شود، اما علی‌رغم این شرایط بیش از ۵۰ درصد منطقه تعاونی چهار آسفالت شده است و با تأمین قیر و آسفالت، سایر مناطقی که هزینه آسفالت را پرداخت کرده‌اند نیز آسفالت خواهند شد.

وی اضافه کرد: طراحی ساحلی شمال و جنوب رود گرگر و همچنین پایگاه سازه‌های آبی در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری شوشتر قرار گرفته است و پس از آن با دریافت مجوزها و جذب پیمانکار اقدامات لازم انجام می‌شود.

پورمحمدی تصریح کرد: در صدد اجرای احداث پارک جزیره و در حال تهیه نقشه و رفع معارضین آن هستیم تا با توجه به تأمین پیمانکار عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی در ادامه گفت: داشته‌های ما بسیار مهم هستند و پیش از ساحل سازی به دنبال بازسازی و تکمیل پارک‌های اطراف رودخانه هستیم و پس از آن توسعه ساحل و ساحل سازی را اجرا خواهیم کرد.

کد خبر 547208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.