نساجی - ذوب آهن/ به دنبال سومین پیروزی متوالی در مشهد

گاندوهای سبزپوش در هفته چهاردهم لیگ بیست و یکم، میهمان نساجی مازندران خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های نساجی مازندران و ذوب‌آهن امروز از ساعت ۱۵ در چارچوب هفته چهاردهم از بیست و یکمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه امام رضای مشهد به مصاف هم خواهند رفت. داوری این دیدار بر عهده سعادت وفا پیشه، علیرضا ایلدروم، محمد عطایی، یاسر همرنگ است و اکبر بخشی‌زاده ناظر این دیدار می‌باشد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که ذوب‌آهن اصفهان در هفته گذشته رقابت‌ها، با نتیجه ۲ بر صفر مقابل سپاسی به پیروزی رسیده بود. در طرف دیگر مسابقه تیم نساجی برابر تیم هوادار به تساوی صفر بر صفر رسید. در تقابل‌های قبلی نساجی و ذوب آهن، گاندو ها هفت بار به پیروزی رسیده‌اند و تنها یک بار طعم شکست مقابل نساجی را چشیده‌اند.

وضعیت دو تیم

تیم فوتبال ذوب آهن با پنج پیروزی، دو تساوی، ۶ شکست و ۱۷ امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل گهر در رده نهم جدول قرار دارد. شاگردان تارتار اگر موفق شوند تیم نساجی را شکست دهند در صورت عدم نتیجه‌گیری گل گهر، فولاد و پیکان تا رده ششم جدول بالا خواهند آمد، در غیر این صورت امکان سقوط تا رده دوازدهم وجود دارد. ذوب آهن در پنج بازی آخر خود، دو برد، یک مساوی و دو باخت کسب کرده است. ذوب آهن هم پس از گذر از سد تراکتور و فجر سپاسی در دو هفته گذشته مقابل نساجی قرار خواهد گرفت.

تیم فوتبال نساجی مازندران با سه پیروزی، هفت تساوی و سه باخت و ۱۶ امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به ذوب آهن در رده دهم جدول قرار دارد. نساجی اگر موفق شود ذوب آهن را از پیش رو بردارد و تیم‌های گل گهر و فولاد موفق به نتیجه‌گیری نشوند تا جایگاه هفتم جدول بالا خواهد آمد در غیر این صورت امکان سقوط تا جایگاه دوازدهم را دارند. نساجی در پنج بازی آخر خود یک برد و چهار تساوی به دست آورده است. نساجی با گذر از شش هفته بدون شکست به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

لازم به ذکر است که تساوی بازی ذوب آهن و نساجی تنها به نفع تیم‌های پایین جدول خواهد بود.

ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان دیدار ذوب‌آهن و نساجی

به دلیل مهیا نبودن شرایط تیم نساجی در استان مازندران و ورزشگاه قائم‌شهر این تیم از هفته دوازدهم ورزشگاه‌های مختلف ایران را برای میزبانی در رقابت‌ها انتخاب می‌کند. شاگردان الهامی در ورزشگاه امام رضای مشهد از تیم ذوب آهن میزبانی خواهد کرد. تیم نساجی در هفته گذشته برای بازی با نفت مسجد سلیمان ورزشگاه نقش جهان را برگزید و از این میزبانی راضی بود.

استادیوم شهدای ساری که پیش از این میزبان بازی‌های نساجی در فصل جاری بوده قرار است، با کاشت چمن رولی تا پیش از بازی با پرسپولیس در هفته دوم دور برگشت لیگ برتر دوباره مهیای میزبانی از بازی‌های خانگی نساجی شود. استادیوم شهید وطنی استادیوم خانگی نساجی در دست بازسازی است و به نظر می‌رسد تا پایان فصل قادر به میزبانی از تیم نساجی نخواهد بود.

نساجی-ذوب آهن/ به دنبال سومین پیروزی متوالی در مشهد

شکست ناپذیری نساجی

هوادار و نساجی در هفته سیزدهم لیگ بیست و یکم به تساوی بدون گل رسیدند که این تساوی باعث شد هر دو تیم رکورد شکست‌ناپذیری در پنج بازی خود را حفظ کنند و نساجی با شکست‌ناپذیری در شش هفته متوالی، مقابل ذوب آهن قرار گیرد.

لیگ بیستم؛ برد برای بقا

فصل پیش و در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، ذوب آهن در دیداری ۶ امتیازی مقابل نساجی مازندران قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. در این دیدار کریم اسلامی و حسین زامهران برای نساجی و فرشاد محمدی‌مهر برای ذوب آهن گل زدند. شاگردان الهامی با برد ذوب آهن در این دیدار بقای خود در لیگ برتر را قطعی کردند.

در مرداد ماه سال ۹۹ تیم ذوب آهن میهمان تیم نساجی بود که با وجود تلاش زیادی که کرد نتوانست به گل برسد و بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید اما این نتیجه به نفع ذوب بود زیرا به دلیل اختلاف سه امتیازی با پارس جنوبی که در رده پانزدهم قرار داشت، تقریباً بقای گاندوها در لیگ قطعی شد.

نساجی-ذوب آهن/ به دنبال سومین پیروزی متوالی در مشهد

شرایط بازیکنان ذوب آهن

میلاد جهانی، مهاجم ذوب آهن در هفته سیزدهم در بازی مقابل فجر سپاسی از ابتدا به بازی گرفته شد و با دو گل زیبا، شایستگی‌هایش را به نمایش گذاشت. انتظار می‌رود تارتار باز هم در این دیدار از جهانی که به دلایلی نامعلوم در این فصل کمتر به بازی گرفته شده بود، استفاده کند.

از سوی دیگر محمد قریشی در نیمه‌نخست دیدار هفته گذشته، دچار مصدومیت شد و هنوز مشخص نیست به بازی مقابل نساجی خواهد رسید یا خیر.

ایوان مارکوویچ بازیکن صربستانی تبار تیم فوتبال ذوب‌آهن که در فصل گذشته با قراردادی دو ساله به اردوی گاندوها پیوسته بود، در روز سه‌شنبه گذشته با توافق با باشگاه ذوب‌آهن از جمع شاگردان تارتار جدا شد.

کد خبر 547204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.