ترکیب احتمالی سپاهان برابر فولاد خوزستان

تیم فوتبال سپاهان امروز در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال میزبان فولاد خوزستان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فردا بین سپاهان و فولاد برگزار می‌شود. این دیدار برای سپاهان از آن لحاظ اهمیت زیادی دارد که در صورت از دست دادن امتیاز، احتمالاً فاصله‌اش با صدر جدول بیشتر می‌شود و عملاً از کورس قهرمانی جا می‌ماند.

سپاهان پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل شهر خودرو به مصاف فولاد می‌رود، معمولاً مربیان به ترکیب تیم برنده خود دست نمی‌زنند اما محرم نویدکیا در این فصل نشان داده است بر خلاف این رویه عمل می‌کند و ممکن باز هم مخاطبان را غافلگیر کند.

دروازه‌بان، همان همیشگی

کریستوفر کنت که بیشترین کلین شیت را در بین دروازه‌بان‌های لیگ برتر داشته، فردا هم در دروازه طلایی پوشان قرار خواهد گرفت. محرم نویدکیا همانطور که در نشست خبری پیش از دیدار با شهرخودرو هم گفت از کنت کاملاً راضی است و این یعنی تنها مصدومیت می‌تواند گلر اتریشی را از دروازه سپاهان جدا کند.

نژادمهدی و سومین حضور متوالی در قلب خط دفاع

محمد نژادمهدی که پس از محرومیت گولسیانی، از بازی با پیکان در قلب خط دفاع سپاهان قرار گرفت، در ادامه به دلیل اشتباهات پورقاز در بازی با پیکان در ترکیب اصلی جای او را گرفت و در دو بازی گذشته مقابل پرسپولیس و شهرخودرو در کنار گولسیانی زوج قلب خط دفاعی را تشکیل دادند. این زوج در کنار اسماعیلی‌فر و نورافکن، دو بک فوق العاده سپاهان، فردا ۴ عنصر دفاعی سپاهان خواهند بود.

یاسین همچنان غایب، سروش در کنار کریمی

در خط هافبک سپاهان احتمالاً مسعود ریگی به عنوان هافبک دفاعی ایفای نقش می‌کند و جلوی او در غیاب یاسین سلمانی، دو بازیکن دیگر که احتمالاً محمد کریمی و سروش رفیعی خواهند بود وظیفه بازیسازی را بر عهده خواهند داشت. کاپیتان جلال علی محمدی احتمالاً مانند بازی قبل در نیمه دوم به ترکیب اضافه می‌شود.

خط آتش سپاهان همچنان بدون شهریار؟

در بازی مقابل شهر خودرو ۳ عنصر هجومی سپاهان یعنی محمدرضا حسینی و فرشاد احمدزاده در راست و چپ و سجاد شهباززاده در نوک خط حمله عملکرد قابل قبولی داشتند اما شهریار مغانلو هم پس از اینکه به ترکیب آمد بازی درخشانی به نمایش گذاشت و یک گل هم زد. با این حال به نظر می‌رسد نویدکیا بازی را با همان ۳ بازیکن هجومی فیکس بازی قبل آغاز کند و شهریار در ادامه به ترکیب اضافه شود. در خط حمله سپاهان رضا میرزایی مصدوم است و بازی با فولاد را از دست می‌دهد اما محمدرضا خلعتبری دیگر گزینه برای تعویض در نیمه دوم به حساب می‌آید.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل فولاد خوزستان

کریستوفر کنت، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و سجاد شهباززاده

کد خبر 547201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.