مسئولان به جای برگزاری جلسات، زمان را صرف اجرای مصوبات کنند

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزان اصفهان با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه از جلسات چهار جانبه احیای زاینده رود گفت: مشکل این‌گونه جلسات آن است که موضوعاتی در آن‌ها مطرح می‌شود که در گذشته هم به‌کرات مطرح‌ شده بود و تصمیمات مرتبط با آن‌ها هم گرفته‌ شد و حتی دستگاه‌های مجری هم مشخص‌ شده‌اند.

اسفندیار امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در جلسه اخیر هم کمیته چهار جانبه‌ای با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس جهاد کشاورزی، نظام صنفی کشاورزی و مسئولان آب منطقه‌ای برگزار شد که قرار بود مباحثی مرتبط با نقشه راه و تصمیمات برای احیای زاینده‌رود اتخاذ شود از طرفی موضوع برداشت آب شرب و غیر شرب از سوی شرکت آبفا، توقف بارگذاری‌ها، جلوگیری از احداث طرح‌ها، تعادل بخشی تأمین آب و… از جمله موارد مورد بحث این جلسه بود اما در رابطه با هرکدام از این موضوعات دستگاه‌های مربوطه از قبل تصمیم خود را گرفته بودند.

وی تأکید کرد: تکلیف همه این موارد مشخص شده است و اینکه چرا این مسائل مجدداً در جلسات مطرح می‌شود برای ما سوال است. ضمن آنکه برگزاری برخی از این جلسات مصوبات گذشته را هم از بین می‌برد.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزان خاطرنشان کرد: بر این اساس اعتراض کشاورزان آن است که چرا مسئولان زمانی که موضوعات بررسی شده و تصمیمات گرفته شده است، وقت را برای مباحث تکراری هدر می‌دهند، بهتر است به جای صرف زمان برای موارد تکراری در جهت اجرایی شدن مصوبات اقدام شود.

کد خبر 547186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.