ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر پدیده

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ‌برتر به‌مصاف پدیده مشهد می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز شنبه بیستم دی‌ماه در هفته چهاردهم مسابقات لیگ‌برتر در فصل بیست‌ویکم با پدیده مشهد دیدار خواهد کرد.

سرخ پوشان هفته گذشته موفق شدند در دیدار خانگی‌شان تراکتور را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند. پرسپولیس با کسب چهار پیروزی متوالی در هفته‌های اخیر توانسته خودش را تا رتبه دوم جدول بالا بکشاند و حالا نیم‌نگاهی به لغزش استقلال دارد تا با پیروزی در بازی‌های پیش‌روی خود که یکی از آن‌ها تقابل با پدیده است در واپسین روزهای نیم‌فصل اول به‌صدر جدول برسد.


اما در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی قرمزپوشان در این دیدار حساس را بررسی کنیم:

شماره ۸۱ قرمزها؛ کماکان سنگربان مطمئن یحیی

"حامد لک" گلر نخست و ثابت این روزهای پرسپولیس است و به‌مانند دیدارهای گذشته این فصل دروازه‌بان ۳۱ ساله سرخپوشان درون دروازه تیمش در دیدار مقابل پدیده بایستد.

سیستم دفاعی ۴ نفره با حضور سیدجلال

مهدی شیری، سعید آقایی، سید جلال حسینی و علی نعمتی، چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند. هرچند فرشاد فرجی هم به‌عنوان یار جایگزین در کنار سیدجلال حسینی می‌تواند خط‌دفاعی پرسپولیس را استحکام ببخشد. گل محمدی ابراهیمی را نیز در اختیار دارد و البته لازم به ذکر است محمد شریفی و علی شجاعی به‌احتمال زیاد به‌دلیل مصدومیت قادر به همراهی پرسپولیس در این دیدار نخواهند بود، همچنین این ترکیب در هفته‌های گذشته به‌طور میانگین ثابت ترین ترکیب مدنظر کادر فنی پرسپولیس بوده است.

کمربند محکم میانه‌میدان با کمال

هافبک‌های قرمزپوشان، میلاد سرلک، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، مهدی ترابی و سیامک نعمتی هستند. ضمن اینکه رضا اسدی هم در اختیار گل محمدی است و او می‌تواند از اسدی برای کمک به خط هجومی‌اش کمک کند.

خط‌آتشین قرمزها

عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس در میدان خواهد بود و از بین احسان پهلوان یا مهدی عبدی یک نفر در پست مهاجم کاذب در کنار آل‌کثیر بازی خواهد کرد. همچنین وحید امیری که یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل بوده ممکن است با تشخیص گل محمدی در نیمه‌نخست استراحت کند و هر زمان که بازه گره‌خورد به زمین بیاید تا روند بازی را تغییر دهد. یحیی گل محمدی که در اکثر دیدارها با ترکیب ۲-۴-۴ بازی می‌کند و این سیستم همان روش مدنظرش است، با وجود در اختیار داشتن عبدی پر انرژی و سرعتی و آل‌کثیر که عملکرد خوبی در خط‌هجومی داشته پرسپولیس می‌تواند مدافعین پدیده را به‌شدت تحت‌فشار قرار دهد تا به دروازه حریف برسد.

پرسپولیس در این دیدار وحدت هنانوف، امید عالیشاه، محمد شریفی و حامد پاکدل را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و وضعیت علی شجاعی نیز همچنان مبهم است و احتمال دارد در کنار قرمزها نباشد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پدیده مشهد

حامد لک، مهدی شیری، علی نعمتی، سید جلال حسینی، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر

کد خبر 547162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.