پیشنهاد بهره‌مندی محلات حاشیه‌نشین از وام نهضت ملی مسکن به دولت

شهردار تبریز گفت: اولویت شهرداری در وهله اول رفع خطر از جان مردم در محلات حاشیه نشین است و خوشبختانه شورای اسلامی شهر تبریز با این موضوع همدل و همراه بوده که امیدواریم این موضوع به خوبی تخقق یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رنجبر در حاشیه بازدید از منطقه حاشیه‌نشین "ترلان دره‌سی" به همراه دکتر پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: طی این دوره از شورای اسلامی شهر تبریز ایده‌هایی توسط اعضای شورا مطرح شد که در این راستا به این نتیجه رسیدیم نقاط محروم شهر بهترین محل برای اجرای ایده‌ها و شعارهای مطرح شده است.

وی افزود: در خصوص تحقق ایده‌های مطرح شده، شهرداری تبریز لایحه‌ای برای ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین در دو حوزه ساماندهی معابر و آسایش زندگی مردم منطقه و رفع خطر از اماکن مسکونی طراحی کرده که پس از بررسی و چکش کاری در صحن شورا، در صورت تصویب شدن به اطلاع مردم می‌رسد.

رنجبر ادامه داد: به دنبال آن هستیم به مردم کمک کنیم تا در کنار ساماندهی زندگی، ساختمان‌های خود را بهسازی کرده و از جان مردم رفع خطر شود.

وی با بیان اینکه در سال آینده معابر اصلی و معابر فرعی ترلان دره‌سی ساماندهی و احداث خواهد شد، ادامه داد: قولی که در راستای اجرای طرح بهسازی مسکن مناطق حاشیه‌نشین داده شده منوط به بررسی و تصویب در شورای شهر تبریز است.

کد خبر 547159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.