کوتینیو شاگرد هم تیمی سابقش شد؛ قرارداد تورس ثبت می‌شود

فیلیپه کوتینیو هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا با قراردادی قرضی به استون ویلا پیوست تا شاگرد هم تیمی سابقش در لیورپول شد

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیلیپ کوتینیو هافبک ۲۹ ساله برزیلی بارسلونا با انتقالی قرضی و تا پایان فصل به تیم استون‌ویلا پیوست.

کوتینیو که سال ۲۰۱۸ از لیورپول به بارسلونا منتقل شد، برای دومین بار پس از بایرن‌مونیخ، به تیم دیگری قرض داده شد.
این بازیکن در طول فصل جاری ۱۶ بار با پیراهن بلوگرانا به میدان رفت و موفق به ثبت ۲ گل شد. فیلیپ کوتینیو ادامه فصل را در لیگ برتر و در کنار استیون جرارد همبازی سابق خود سپری خواهد کرد.

در همین حال، فابریتزیو رومانو خبرنگار موفق و موثق فوتبال اروپا، گزارش داده که استون‌ویلا در دوره انتقال قرضی فیلیپه کوتینیو پرداخت حدود ۶۵ درصد از حقوق او به همراه مالیات را به عهده گرفته است. همچنین این باشگاه تا ماه ژوئن فرصت دارد با پرداخت ۴۰ میلیون پوند، قرارداد کوتینیو را دائمی کند.

حقوق هفتگی کوتینیو در بارسلونا حدود ۳۸۰ هزار پوند بود و این یعنی او در طول یک فصل، حدود ۲۰ میلیون پوند از آبی‌اناری‌ها دستمزد می‌گرفت. بارسا در حالی به بند فروش ۴۰ میلیون پوندی راضی شده که ۴ سال قبل برای خرید کوتینیو، ۱۴۲ میلیون پوند (با احتساب افزونه‌ها) به لیورپول پرداخت کرده بود.

حالا با خروج نام این هافبک برزیلی از لیست آبی اناری‌ها، و پایین آمدن سقف حقوق‌های این باشگاه، آنها اجازه دارند که قرارداد فران تورس که به تازگی با قراردادی ۵۵ میلیون یورویی و ۱۰ ساله، از منچستر سیتی به نیوکمپ آمده را در لالیگا و لیست خود ثبت کنند.

کد خبر 547134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.