اندونزی؛ سرزمین ماجراجویی، فرهنگ و هنر

کشور اندونزی فرصت ماجراجویی‌های زیادی را برای گردشگران فراهم می‌کند و سرزمین بسیاری از فرهنگ‌ها، مردمان، آداب و رسوم، هنرها و غذاها محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اندونزی یکی از مقاصد محبوب گردشگری آسیایی و سرزمین بسیاری از فرهنگ‌ها، مردمان، آداب و رسوم، هنرها و غذاها است. این کشور با بیش از ۱۷ هزار جزیره، در جنوب شرق آسیا و بین اقیانوس آرام و اقیانوس هند قرار گرفته است.

تنوع غنی مردمان در اندونزی

اندونزی چهارمین کشور پرجمعیت جهان است؛ گویی ۱۰۰ کشور در هم ادغام شده و تصویری از سرزمینی که پنج هزار کیلومتر در امتداد خط استوا کشیده شده است، ایجاد کرده‌اند. در این کشور بسیاری از فرهنگ‌ها، مردمان، حیوانات، آداب و رسوم، گیاهان، مناظر، هنرها و غذاها به چشم می‌خورد. مردم اندونزی نیز به اندازه تنوع مناظر این کشور با یکدیگر تفاوت‌های اساسی دارند.

اندونزی؛ سرزمین ماجراجویی، فرهنگ و هنر

فرهنگ مردم اندونزی

یکی از موضوعات مهم در فرهنگ کشور اندونزی، رعایت سلسله است، به گونه‌ای که معمولاً افرادی که سن، موقعیت اجتماعی و قدرت بیشتری دارند، از احترام بیشتری برخوردار بوده و در نظر گرفتن سلسله مراتب در هر مکانی شامل شهر، روستا و حتی اداره رعایت می‌شود. آداب و رسوم غذا خوردن این کشور بر اساس نوع مهمانی تعریف می‌شود بدین معنا که هر چه مهمانی رسمی‌تر باشد، افراد باید از خود رفتار مؤدبانه‌تر و رسمی‌تری نشان دهند. در دنیای کسب و کار نیز در این کشور مرسوم است که افراد بر اساس رتبه و مقام خود وارد اتاق جلسه شوند. ساکنان این سرزمین معتقد هستند که پول درآوردن و موفقیت در کسب و کار در اثر ارتباط خوب و هماهنگی با دیگران حاصل می‌شود. به اعتقاد آن‌ها هر موضوعی در زمان و مکان خاص خود اتفاق خواهد افتاد.

اندونزی؛ سرزمین آتشفشان‌ها

با کمی گشت‌وگذار در کشور اندونزی، مناظری شگفت‌انگیز و دراماتیک را خواهید دید که به اندازه هر جای دیگر کره زمین متنوع است. خط ساحلی سولاوسی، سواحل ماسه‌ای سفید و مکان‌های غواصی را در بر می‌گیرد، در حالی که سوماترا شامل ۱۰۰ آتشفشان است که به سمت دوردست‌ها حرکت می‌کنند و چندین آتشفشان در هر زمان قادر به فوران هستند. همچنین جزایر باندا در مالاکا، دراوان در کالیمانتان و پالائو در سوماترا همگی سواحل فوق‌العاده و بی‌نظیری دارند. سوماترا که مناسب حال ماجراجویان و علاقه‌مندان جنگل‌های بارانی است، بزرگ‌ترین جزیره اندونزی محسوب می‌شود، اما هر یک از مناطق این کشور آسیایی جاذبه‌ها و ویژگی‌های مخصوص داشته و گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سوی خود جلب می‌کند.

اندونزی؛ سرزمین ماجراجویی، فرهنگ و هنر

ماجراجویی در اندونزی

این سرزمین فرصت ماجراجویی‌های زیادی را برای گردشگران فراهم می‌کند. دوچرخه سواری، پیاده‌روی و قایق سواری در بالی، لذت بردن از مناظر هیجان‌انگیز و گردش کردن همراه با مردم محلی، ملاقات کردن با اورانگوتان‌های سوماترا، بازدید از حیات وحش منحصر به فرد این کشور، مشاهده طلوع خورشید از کوه برومو، دیدن اژدهای کومودو در پارک ملی جزیره کومودو و تماشای غذا خوردن این هیولاها، بالا رفتن از کوه‌های آتشفشانی، همگی بخشی از ماجراجویی‌های بی‌نظیر این کشور است. موضوع مهم در مورد تجارب مخاطره‌آمیز مالزی این است که آن‌ها زمانی اتفاق می‌افتند که کمتر از هر زمان دیگر انتظارش را دارید.

کد خبر 547132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.