ربیعی: امیدوارم زحمات باشگاه‌ها به هدر نرود/نسبت به هفته‌های اخیر وضعیت خوبی داریم

سرمربی مس رفسنجان گفت: صبح که متوجه شدم استقلال از رقابت‌های آسیا حذف شد، بسیار ناراحت شدم، چون این تیم در زمین زحمت کشید، نتیجه گرفته بود و حقش بود در آسیا شرکت کنند. امیدوارم این مشکلات در فوتبال ما حل شود که زحمات باشگاه‌ها به هدر نرود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: استقلال بسیار تیم محترمی است چون هواداران کثیری دارد. انصافاً این تیم در شرایط خوبی قرار دارد. بازی فردا به دلیل تشابهاتی که دو تیم از نظر فنی دارند باکیفیت خواهد بود.

وی افزود: برای این بازی همه بازیکنان را در اختیار نداریم، ولی به نسبت هفته‌های اخیر وضعیتمان بهتر است، چون ما در بازی با نساجی و گل‌گهر سه یا چهار بازیکن خود را در اختیار نداشتیم، ولی شرایط ما برای این بازی کمی بهتر است.

ربیعی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند فردا نخستین شکست استقلال را در این فصل رقم بزند، عنوان کرد: به هر حال استقلال رکورد خوبی به جا گذاشته، ولی مس هم نشان داده که تیم با شخصیتی است، ما هدف و برنامه خودمان را داریم و سعی می‌کنیم در این بازی مثل مسابقه‌های گذشته بازی کنیم و تفاوتی با دیدارهای قبل ندارد و به دنبال گرفتن امتیاز هستیم.

وی ادامه داد: ما جزو تیم‌هایی هستیم که نسبتاً بازی تهاجمی را در دستور کار خود داریم و این ایده و برنامه را حفظ خواهیم کرد. بالاخره هر دو تیم گاهی اوقات، هم دفاع می‌کنند و هم حمله؛ این اجتناب ناپذیر است. ولی اینکه ما کامل عقب نشینی کنیم اصلاً درست نیست و قطعاً هر دو تیم بازی باکیفیتی انجام می‌دهند. ان‌شاءالله فردا روز خوبی برای ما باشد.

سرمربی مس رفسنجان در پایان خاطرنشان کرد: من صبح که متوجه شدم استقلال از رقابت‌های آسیا حذف شده است بسیار ناراحت شدم، چون این تیم در زمین زحمت کشید، نتیجه گرفته بود و حقش بود در آسیا شرکت کند. امیدوارم این مشکلات در فوتبال ما حل شود که زحمات باشگاه‌ها به هدر نرود.

کد خبر 547121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.