برنامه‌های فرهنگی در ترویج فرهنگ ناب انقلاب تاثیرگذار است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در بازدید از موکب‌های فرهنگی ویژه‌برنامه «هنر مردان» گفت: برنامه‌های فرهنگی می‌تواند به خوبی با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و به ترویج فرهنگ شهادت و انقلاب اسلامی کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان در جریان بازدید از موکب‌های ویژه‌برنامه «هنر مردان» در میدان امام حسین (ع) با اشاره به تأثیر برنامه‌های فرهنگی بر شهروندان اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری به‌ویژه در مناسبت‌های گوناگون همچون ایام فاطمیه و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به ترویج فرهنگ شور و شهادت و فرهنگ ناب انقلاب کمک می‌کند.

وی درباره اجرای برنامه‌های فرهنگی در موکب‌های ویژه‌برنامه «هنر مَردان» گفت: برنامه هنر مردان بسیار خلاقانه و نوآورانه است و بسیار خرسندم که از این موکب‌ها بازدید و از محتوای برنامه‌ها بهره بردم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان درباره استقبال شهروندان از ویژه‌برنامه هنر مردان تصریح کرد: استقبال مردم بسیار پرشور و خوب بود و تداوم اینگونه برنامه‌ها در مناسبت‌های گوناگون استقبال بیشتری را نیز به دنبال خواهد داشت.‌

زینلیان ضمن تقدیر از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برای برپایی این فضای معنوی افزود: جای چنین برنامه‌هایی در شهر ما خالی بوده و هست و امیدوارم برگزاری این برنامه‌ها تداوم یابد تا ضمن گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی و همچنین یاد و خاطره شهدا، ادامه‌دهنده راه شهدایی مانند سردار قاسم سلیمانی باشیم.

به گزارش ایمنا، ویژه‌برنامه «هنر مردان» از سوی معاونت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از ۱۲ دی ماه در میدان امام حسین (ع) آغاز شده و تا ۱۶ دی ماه هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۳ ادامه داشت. در این برنامه که با مشارکت دفاتر تخصصی معاونت فرهنگی هنری این سازمان برنامه‌ریزی شده شهروندان می‌توانند به تماشای فیلم‌های کوتاه جشنواره عمار، تئاترهای صحنه‌ای و خیابانی، هنرآفرینی هنرمندان و اساتید نقاشی و خوش‌نویسی، اجرای سرود و شعرخوانی شاعران آئینی بپردازند.

کد خبر 547112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.