ساعی کار سختی پیش رو دارد/ انتظار داریم به وعده‌ها عمل شود

قهرمان اسبق تیم ملی و پیشکسوت تکواندو گفت: ساعی کار سخت و دشواری پیش رو دارد که با به کارگیری نیروهای متخصص، پرتلاش، دلسوز در سیستم و انجام کار گروهی می‌تواند بر این مشکلات غلبه کند.

غلامرضا عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با انتخاب «هادی ساعی» به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو، اظهار کرد: ساعی از قهرمانان به نام تکواندو است، تجربه مدیریت در شورای اسلامی شهر تهران را دارد و پتانسیل و نیروی جوانی او می‌تواند کمک کند تا در پیشبرد اهداف تکواندو در سطح ملی و بین المللی تأثیر گذار باشد.

وی ادامه داد: ساعی کار سخت و دشواری پیش رو دارد که با به کارگیری نیروهای متخصص، پرتلاش، دلسوز در سیستم و انجام کار گروهی می‌تواند بر این مشکلات غلبه کند.

قهرمان اسبق تیم ملی و پیشکسوت تکواندو با بیان اینکه اصل هر سازمان مدیریت آن است، تصریح کرد: یک مدیر با هدف گذاری و استفاده نیروی انسانی مناسب می‌تواند به رتبه‌های بالایی دست پیدا کند، مدیریت به همراه رهبری باعث دستیابی زودتر و بهتر به اهداف خواهد شد که با یاری خدا این امر در فدراسیون تکواندو محقق خواهد شد.

عابدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه انتظاراتی از رئیس جدید فدراسیون تکواندو وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: انتظار داریم به شعارها و وعده‌هایی که قبل از انتخابات داده شده، عمل کنند.

وی در رابطه با شرایط تکواندو استان اصفهان، گفت: تکواندو استان هم مانند رشته‌های ورزشی دیگر درگیر ویروس کرونا بود که به تازگی پس از رفع محدودیت‌ها در زمینه‌های مختلف آغاز به فعالیت کرده است و برگزاری لیگ‌های استانی در رده‌های سنی مختلف، شناسایی استعدادهای برتر دختران و پسران، برگزاری اردوهای تدارکاتی جهت حضور در مسابقات کشوری و کسب مقام در پارا تکواندو و ناشنوایان را می‌شود، نام برد.

قهرمان اسبق تیم ملی و پیشکسوت تکواندو ادامه داد: امیدواریم با تلاش و پیگیری‌های مسئولان هیئت تکواندو استان اصفهان، این رشته جایگاه اصلی خود را در کشور به دست آورد؛ برای «پولادگر» رئیس سابق فدراسیون تکواندو آرزوی سلامتی و برای «ساعی» رئیس جدید فدراسیون تکواندو آرزوی موفقیت داریم.

کد خبر 547054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.