استخدام بی‌رویه در شهرداری‌ها به یک معضل تبدیل شده است

مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استخدام بی‌رویه در شهرداری‌ها به یک معضل تبدیل شده که باید به صورت ویژه بررسی و از این اقدام جلوگیری شود.

به گزارش ایمنا، عیسی شهامت در حاشیه دیدار با سرپرست شهرداری دوگنبدان و بازدید از این شهرداری در گچساران، اظهار کرد: سرپرست شهرداری دوگنبدان گزارشی از اقدامات انجام شده و مشکلات موجود شهرداری ارائه کرده است.

وی افزود: برای رسیدن به پیشبرد اهداف و درجهت خدمات رسانی مطلوب به مردم، شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران باید با یکدیگر تعامل داشته و مشکلات پیش رو را حل کنند.

مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری باید تلاش کند تا به سمت قانون گرایی پیش رفته و عدالت محوری و عدالت گستری را سرلوحه قرار دهد، تا شاهد نشاط اجتماعی باشیم و مجموعه خواسته‌های مردم سهل و قابل وصول باشد.

استخدام بی‌رویه در شهرداری‌ها به یک معضل تبدیل شده است

شهامت با اشاره به مشکلات جذب بی‌رویه نیرو در شهرداری‌ها اظهار کرد: متأسفانه استخدام بی‌رویه در شهرداری‌ها به یک معضل تبدیل شده که باید به صورت ویژه بررسی و از این اقدام جلوگیری شود.

وی گفت: ضمن تشکر از خدمات چند ماهه سرپرست شهرداری دوگنبدان با توجه به مشکلاتی که در تأیید منتخب شورای اسلامی این شهرستان به وجود آمد مدت سرپرستی شهرداری ادامه دار گردیده است.

مدیر کل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هنوز پاسخ نامه استانداری به وزارت کشور در خصوص تعیین تکلیف شهردار دوگنبدان ارسال نشده است.

شهامت اظهار کرد: امیدواریم تا اواسط هفته آینده این مشکل برطرف و مشکل شهرداری دوگنبدان مرتفع شود.

منبع: فارس

کد خبر 547040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.