وزیر کشور از تالاب جازموریان بازدید کرد

وزیر کشور با همراهی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و استاندار کرمان از مناطق سیل زده شهرستان رودبار جنوب و نیز تالاب جازموریان بازدید کرد.

به گزارش ایمنا، احمد وحیدی وزیر کشور با همراهی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و استاندار کرمان امروز (پنجشنبه) در سفر به جنوب این استان با بالگرد از مناطق سیل زده شهرستان رودبار جنوب و نیز تالاب جازموریان بازدید کرد.

فرمانده انتظامی کرمان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، وزیر کشور را در سفر به جنوب کرمان همراهی می‌کردند.

استاندار کرمان در جریان این بازدید گزارشی از وضعیت بخش جازموریان و تأثیری پذیری آن از سیلاب و جایگاه و اهمیت تالاب جازموریان ارائه داد.

وزیر کشور و هیئت همراه پس از بازدید هوایی از تالاب جازموریان در روستای پِنگ با مردم گفت‌وگو و مشکلات آنها را بررسی کرد.

دکتر وحیدی همچنین در بازدید میدانی در این روستا از چند واحد مسکونی که در سیل اخیر دچار آبگرفتگی شده بودند، بازدید کرد و پای صحبت ساکنان آن نشست.

وزیر کشور از تالاب جازموریان بازدید کرد

وزیر کشور به منظور بررسی مناطق سیل زده جنوب کرمان بعدازظهر پنجشنبه وارد فرودگاه جیرفت شد.

سیلاب طی روزهای گذشته سبب ایجاد خسارات زیادی در بخش‌های کشاورزی، مسکن، برق، راه، آب و دام شهرستان‌های قلعه گنج، منوجان و رودبار جنوب شد که بلافاصله رئیس جمهور دستور رسیدگی فوری به این مناطق را صادر کرد.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز روز گذشته (چهارشنبه) از طریق فرودگاه جیرفت وارد استان کرمان شد و به صورت هوایی و زمینی مناطق سیل زده را مورد بررسی قرار داد.

وزیر کشور روز گذشته برای بررسی مناطق سیل زده هرمزگان وارد این استان شد و در ادامه بررسی‌های میدانی امروز وارد شهرستان جیرفت شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 547021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.