شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هتک حرمت به تندیس سردار سلیمانی را محکوم کرد

شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای اعلام انزجار از آتش زدن و هتک حرمت به تندیس سردار سلیمانی در شهرکرد را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن بیانیه شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به این شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

حاج قاسم یک فرد نبود که با رفتنش فقط احساسات ما جریحه‌دار شود بلکه حاج قاسم یک مکتب و یک راه بود که هزاران حاج قاسم‌ها را تربیت کرده است مکتبی زنده، زاینده و رویاننده که نقطه مقابل تهدید، تحریم، ترور و تحریف است.

شهید سلیمانی مردی است که سال‌ها با حضور همیشگی‌اش در صحنه، امنیت و آرامش را به قلب تک تک مردم ایران هدیه داد و با جاذبه‌ها و دافعه‌های نیرومندش جهان را شیفته خود کرد و در مقابل شرورترین افراد جهان ایستاد و آنها را از پا درآورد.

حرکت ناپسند و جاهلانه اخیر در هتک حرمت به جایگاه رفیع سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، با اقدامی سخیف در به آتش کشیدن تندیس اسطوره و حبیب دل‌ها، نهایت خواری و شرارت دشمنان را نمایان ساخت.

شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به نمایندگی از طرف جامعه شورایی استان این اقدام گستاخانه را محکوم می‌نماید و اعلام داشته جایگاه این بزرگ در اوج پایداری خواهد ماند و اکنون جامعه شورایی استان با حضور خود در اجتماعات ویژه در این خصوص، انزجار خود از هتک حرمت به تندیس سردار سلیمانی را اعلام می‌داریم.

سیاوش سلیمانی دشتکی

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر 546995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.