ما همه حاج قاسم هستیم

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز مردم آمدند و به آمریکا و آمریکا تباران بار دیگر مانند هزاران مرتبه گذشته گفتند "ما همه حاج قاسم هستیم" و این راه نورانی را با جدیت ادامه می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امروز _ پنجشنبه ۱۶ دی ماه _ در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در شهرکرد، اظهار کرد: فاطمه زهرا (س) مظلومانه زیست و جان داد تا ما در مسیر عدالت علوی بمانیم امروز چهار شهید از این تبار روی دست مردم یک نشانه است.

وی افزود: مردم می‌گویند این شهدا و هزاران شهید دیگر فدای راه امیرالمؤمنین (ع)، قائم آل محمد (ع) و این راه نورانی؛ دشمن تصور کرد با آتش زدن درب خانه فاطمه زهرا (ع) و ۲۵ سال خانه نشینی علی (ع) این چراغ خاموش می‌شود؟ این راه کم رهرو می‌شود؟ هرگز این گونه نیست، دشمن خیال کرد با فتنه و کینه این راه مسدود می‌شود.

حجت الاسلام نکونام ادامه داد: دشمن بعدها گمان بُرد با ترور شخصیتی قهرمان این امت و بشریت، سردار سلیمانی و آتش زدن تندیس او سنگ پیش پای مردم انداخته و مردم را از این مسیر منحرف می‌کند قطعاً این گونه نیست و این راه نورانی با جدیت ادامه خواهد یافت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: امروز این مردم آمدند و به آمریکا و آمریکا تباران بار دیگر مانند هزاران مرتبه گذشته گفتند "ما همه حاج قاسم هستیم" و این راه نورانی را با جدیت ادامه می‌دهیم این راه باید تمدن بشری به پا کند، این راه باید بشریت را به کرامت برساند و از ذلت و حقارت آمریکایی‌ها نجات داده و شر طاغوت و استکبار را کم کند، امروز مردم مسیر دیگری داشتند اما راه طولانی دیگری طی کردند اما امروز وظیفه همین بود و باید در میدان نشان دهیم دشمن اشتباه می‌کند و در انحراف است و به امید و فضل الهی این راه ادامه خواهد داشت.

امام جمعه شهرکرد، گفت: جوانان از شهدا درس گرفتند و منتظر توفیق شهادت هستند و به جایی می‌رسند که خوفی ندارند، امروز هم خوف و حزن ندارند بلکه شادمان در راه خود هستند و در این روز عزای حضرت زهرا (س) در تشییع پیکر شهدا شرکت کردند.

کد خبر 546994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.