حضور شهیدان در استان اصفهان برکت بزرگی است

مشاور استاندار اصفهان، تشییع شهدای تازه تفحص شده را برای مردم استان و شهر اصفهان روحیه بخش دانست و گفت: این شهدای گمنام که نورُُ علی نور هستند و شهدایی که در تفحص شناخته شده‌اند و به خانواده هایشان شادی و به جامعه بخشیدند که می‌تواند برکت بزرگی برای همه ما باشد.

سردار بسیجی اکبر پاکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۰، روز تشییع جنازه شهدای گلگون کفن در شهر شهیدان، اصفهان است؛ روزی که با شهادت بانوی دو عالم و دخت نبی اکرم (ص) فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد گل سرسبد شهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، همزمان شده است.

وی تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده با حضور مردم در اصفهان و شهرهای کوچک‌تر را نور امیدی برای ادامه حیات نظام و انقلاب دانست و گفت: اتفاقی که در روزهای اخیر افتاد، نویدبخش آن است که مردم شهیدپرور استان اصفهان همچنان می‌توانند در خدمت نظام و انقلاب باشند و هر آنچه برای ادامه انقلاب نیاز است را انجام دهند.

مشاور استاندار اصفهان حضور شهیدان در جامعه را باعث ایجاد شور و روحیه و برکت دانست و گفت: شهیدان ذهن انسان را باز و مسیر ما را روشن می‌کنند، این روشنایی باعث می‌شود ما به سخنان رهبری را گوش فرا دهیم و دشمن‌شناس شویم تا بتوانیم این انقلاب را به صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) تحویل دهیم.

کد خبر 546982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.