تشییع باشکوه شهدا، نشان داد ضد انقلاب جای پایی در اصفهان ندارد

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: با این که جریان ضد انقلاب چندی پیش همه رسانه‌ها و ماهواره‌ها را به کار گرفت که نظام سلطه را روی اصفهان سوار کند، اما در عمل نتوانست ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر بیشتر را به میدان بیاورد و این نشان می‌دهد که آنها جای پایی در اصفهان ندارند.

سردار علی مقواساز در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای هیچ استانی این اتفاق نیفتاد که بتواند حدود ۱۰ روز میزبان شهدا باشد؛ این لطف خدا بود که هیچ شهر و روستایی در استان نبود پیکر شهدا در آن تشییع نشده باشد، لذا به هر شکلی که بوده، حتی با تریلی و آمبولانس پیکر مطهر شهدا را به نقاط مختلف استان برده‌ایم.

وی استقبال مردم از کاروان شهدا را باشکوه و شگفت‌آور دانست و ادامه داد: در بسیاری از روستاها، مردم از مدت‌ها قبل منتظر شهدا بودند؛ در برخی از این شهرها، استقبال چنان باشکوه بود که نمونه‌اش را در هیچ جای دیگری ندیده بودیم، به طور کلی در هیچ شهر یا روستایی، استقبال از کاروان شهدای تازه تفحص شده کمرنگ نبود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تشییع پیکر شهدا را زمینه‌ساز پررنگ شدن ارتباط معنوی بین مردم دانست و گفت: مردم با آمدن پای قافله شهدا، ثابت کردند که بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب همچنان پای انقلاب هستند و این حرکت زیبایی بود که رقم خورد.

وی افزود: حضور امروز کاروان شهدا در اصفهان غوغایی به پا کرد و دوباره یاد فرمایش رهبر معظم انقلاب افتادم که فرمودند سلام و درود خدا بر مردم اصفهان، به نظرم چنین روزی در حال تکرار است و از جمعیتی که پیش از شروع مراسم به استقبال شهدا آمده بودند هم مشخص بود که چه اتفاق بزرگی در حال رخ دادند است.

مقواساز، اصفهان را یک استان مذهبی انقلابی و شهیدپرور خواند و یادآور شد: اصفهان شش درصد جمعیت کشور را در خود جا داده است در حالی که ۱۰ درصد جمعیت شهدا را داریم و شمار ایثارگران و رزمندگان هم همین طور شایان توجه است.

وی استان اصفهان را شهیدپرور و رزمنده‌خیز توصیف کرد و گفت: این اتفاق باید هر زمانی تکرار شود تا نسل جدید که در حال رشد است، این اتفاق را ببیند و این خطه تا آینده انقلاب اسلامی، شهیدپرور بماند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به اتفاقات اخیر در شهر اصفهان، توضیح داد: با اینکه جریان ضد انقلاب همه رسانه‌ها و ماهواره‌ها را به کار گرفت که نظام سلطه را روی اصفهان سوار کند، اما در عمل نتوانست ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر بیشتر را به میدان بیاورد و این نشان می‌دهد که آنها جای پایی در اصفهان ندارند.

کد خبر 546976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.