مشارکت فعال مردم در برنامه‌های دهه فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی

سخنگو و عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برنامه فرهنگی شهرداری اصفهان به مناسبت دهه فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در موکب‌های شهر اصفهان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی در برنامه تلویزیونی «اینجا اصفهان»، اظهار کرد: نمایشگاهی که به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بر پا شد، تمرین و آغاز خوبی برای مشارکت مردم در برگزاری برنامه‌های فرهنگی است.

وی افزود: در حوزه تأثیرگذاری و جذب مخاطب با استفاده از شیوه‌های نوین در صدد هستیم با پیوست‌های رسانه‌ای و بازنشر اقدامات و فعالیت‌ها در فضاهای مختلف خبری و رسانه‌ای بتوانیم دایره مخاطب را ارتقا دهیم.

سخنگو و عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان خاطر نشان کرد: باید بر روی محتوای مناسب، اثرگذار و مشارکت در راستای ترویج فرهنگ ایرانی، اسلامی، گفتمان، مقاومت و ارزش‌های دینی در فضای فیزیکی و مجازی تلاش کنیم تا ضمن بهره‌برداری مناسب از هزینه‌های حوزه فرهنگی، به ازای تأثیرگذاری نیز جذب مخاطب داشته باشیم.

حاج قاسم به تبعیت از دین عمل کرد

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان در این برنامه اظهار کرد: همه مردم به خوبی می‌دانند که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نیازمندان و مستضعفان خدمت‌گذاری کرد که باید با الگوگیری از او که به تبعیت از دین عمل کرد، راه این شهید والامقام را ادامه دهیم.

وی افزود: به عنوان اجزای نظام وظیفه داریم مانند حاج قاسم سلیمانی عمل کنیم که امیدوارم خدا توفیق خدمت گذاری به مردم در همه ایام را به ما بدهد.

کد خبر 546898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.