تکرار تاریخ در انتظار بازی یووه_ ناپولی؟

بازی حساس ناپولی و یوونتوس در چارچوب رقابت‌های سری آ به دلیل شیوع کرونا در یک قدمی تعویق قرار دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، ا افزایش موارد کووید ۱۹ در سرتاسر ایتالیا و میان باشگاه‌های فوتبال این کشور، برگزاری تعدادی از بازی‌ها از جمله بازی یوونتوس و ناپولی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

سران برگزاری مسابقات در ایتالیا دو هفته از مسابقات سری ب ایتالیا را که قرار بود در روزهای کریسمس برگزار شود، به دلیل تعداد زیادی از بازیکنان آلوده به ویروس کرونا به تعویق انداختند. اکنون خطر واقعی رخ دادن وضعیت مشابه در سری آ برای اولین بازی‌های سال ۲۰۲۲ وجود دارد، زیرا تعدادی از باشگاه‌های موارد متعدد ابتلاء به اومیکرون را ثبت کرده‌اند.

در حال حاضر ۱۹ باشگاه از ۲۰ باشگاه سری آ در حال حاضر حداقل یک نفر مبتلا به کرونا در لیست خود دارند و تنها باشگاه لاتزیو است که هیچکدام از اعضای آن در حال حاضر به کرونا مبتلا نشده. باشگاه سالرنیتانا پیش از این توسط مقامات بهداشتی محلی به قرنطینه اجباری فرستاده شد زیرا ۱۱ عضو این تیم در روز مسابقه به کرونا مبتلا بودند و چندین نفر دیگر را درگیر این بیماری کردند.

در میان روند رو به رشد مبتلایان به کرونا در میان باشگاه‌های سری آ، ناپولی شرایط مساعدی ندارد و تست کرونای چهار بازیکن این تیم به همراه سرمربی‌شان یعنی لوچیانو اسپالتی مثبت اعلام شده است. ماریو روئی، کوین مالکویی، الجیف الماس، ویکتور اوسیمهن و هروینگ لوزانو بازیکنان آلوده ناپولی هستند.

افزایش موارد ابتلاء باعث شده تا مقامات محلی در ناپل ایتالیا دستور به قرنطینه اجباری باشگاه ناپولی بدهند. این امر آنها را از سفر به تورین برای بازی مقابل یوونتوس محروم می‌کند. این در حالی است که به شکلی باورنکردنی، دقیقاً وضعیتی مشابه در چهارم اکتبر ۲۰۲۰ رخ داد، زمانی که سری آ و یووه به پروتکل‌های بهداشتی پایبند ماندند و از لغو بازی خودداری کردند.

با این وجود تیم ناپولی در آن مسابقه حاضر نشد و در ابتدا بازی با نتیجه سه بر صفر به سود یوونتوس اعلام شد اما در دادگاه تجدید نظر ناپولی موفق شد پیروز شود و در نهایت دستور به تکرار بازی داده شد. حالا ممکن است اتفاقی مشابه دوباره در سری آ رقم بخورد و در حال حاضر اعضای تیم ناپولی قادر نیستند به تورین سفر کنند.

باشگاه یوونتوس به طور جدی اعلام کرده است که برای برگزاری بازی آمادگی کامل دارد و به طور قطع در زمین بازی حاضر خواهد شد. سران این باشگاه امیدوارند تا این بار ناپولی در زمان مقرر در زمین بازی حاضر شود و یا حداقل در صورت عدم حضور این تیم، بازی با نتیجه سه بر صفر به سود بیانکونری اعلام شود.

کد خبر 546778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.