انجام ۹۴۱ ماموریت امداد و نجات توسط آتش‌نشانان بروجرد

معاون عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: ۹۴۱ ماموریت امداد و نجات طی ۹ ماهه امسال توسط ماموران این سازمان مستقر در چهار ایستگاه انجام شده است.

به گزارش ایمنا، نادر موسیوند اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال ۳۰۲ مورد حریق جنگل و فضای سبز و ۱۶۸ مورد در منازل مسکونی، اماکن تجاری، صنفی و اماکن عمومی توسط مأموران آتش‌نشانی بروجرد مهار شده است.

وی با اشاره به برخی از مأموریت‌های آتش‌نشانی بروجرد، افزود: همچنین در این مدت تعداد ۲۳۵ مأموریت جهت باز کردن درب‌های آسانسور و قفل شده توسط مأموران آتش‌نشانی بروجرد انجام شده است.

معاون عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد چهار مورد غرق‌شدگی، ۲ مورد سقوط در چاه، ۵۸ مورد تصادف و واژگونی خودرو و ۹ مورد باز کردن انگشتر یا بیرون آوردن دست از چرخ گوشت با حضور مأموران این سازمان امدادرسانی شد.

موسیوند با اشاره به اینکه در ۹ ماهه امسال ۷۶ مأموریت در راستای گرفتن حیوانات وحشی و موذی توسط مأموران آتش‌نشانی انجام شده است، گفت: رسیدگی به یک مورد سقوط از ارتفاع، چهار مورد آب‌گرفتگی و سیلاب و ۲ مورد گاز گرفتگی و نشت گاز شهری از دیگر خدمات آتش‌نشانی بروجرد در سال جاری به‌شمار می‌رود.

منبع: ایرنا

کد خبر 546776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.