مادران قاسم پرور در مرکز بانوان آفتاب

ویژه برنامه "مادران قاسم پرور" به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مرکز تخصصی بانوان آفتاب برگزار می‌شود.

لیلا لندی اصفهانی ضمن اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژه برنامه "مادران قاسم‌پرور" به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از این برنامه که با مشارکت مادران انقلابی، کانون بانوان، خانواده رضوی و همچنین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود فرزندپروری صحیح و تشویق مادران به فرزندآوری است؛ سخنران این برنامه نیز جوان‌ترین پدربزرگ کشور حجت السلام والمسلمین محمدمسلم مافی خواهد بود.

مدیر مرکز تخصصی بانوان آفتاب با بیان اینکه برنامه "مادران قاسم‌پرور" همراه با روایت‌گری برگزار می‌شود، گفت: مادران باید فرزندان خود را بر اساس دستورات اسلام و قرآن تربیت کنند. در این خصوص دوران بارداری نیز اهمیت ویژه‌ای دارد و باید قبل از تولد فرزندان این موارد را رعایت کرد چراکه تربیت صرفاً مربوط به بعد از تولد نیست.

وی افزود: این برنامه با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار می‌شود و بازتاب‌های مفیدی خواهد داشت. برنامه‌های متنوعی نیز برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است و آن‌ها می‌توانند از بازارچه تولیدات بانوان نیز بازدید کنند؛ ضمن اینکه کانون رضوی و کارگاه‌های تخصصی ویژه برای کودکان نیز معرفی می‌شود.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند ۱۵ دی‌ماه ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷ به مرکز تخصصی بانوان آفتاب واقع در میدان قدس، ابتدای خیابان سروش، کوچه ۶۲ مراجعه کنند.

کد خبر 546775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.