روحانیون چشم و ضامن عملکرد درست وزارت جهاد کشاورزی هستند

وزیر جهاد کشاورزی خطاب به روحانیون حوزه نمایندگی ولی فقیه در سراسر کشور گفت: روحانیون چشم و ضامن عملکرد درست مسئولان این وزارتخانه هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی‌نژاد امروز در نخستین گردهمایی سراسری مسؤولان حوزه و دفاتر نمایندگی ولی فقیه با بیان گزارشی از فعالیت‌های اخیر به اهداف و طرح‌های پیش رو وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: جهاد سازندگی در گذشته بن‌بست‌ها را شکست داد، ریشه این وزارت در همان جهاد سازندگی است و من به عنوان یک جهادی اعتقاد راسخ دارم با آن ریشه و تفکر می‌توان به بهترین شکل ممکن عمل کرد.

وی، روحانیون حوزه نمایندگی ولی فقیه را علاقه‌مند به نظام و انقلاب دانست و گفت: بصیرت رهبر معظم انقلاب در تشکیل حوزه نمایندگی ولی فقیه نشان از اهمیت فعالیت این حوزه می‌دهد که ضامن عملکرد درست در سازمان‌هاست.

وزیر جهاد کشاورزی از روحانیون حوزه و دفاتر نمایندگی ولی فقیه به عنوان چشم وزیر و اطمینان خاطر وزیر در سازمان‌ها یاد و خطاب به آنان تاکید کرد: با بصیرت خود روشنگری کنید و به تبیین حقایق بپردازید.

در ادامه این گردهمایی، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، برگزاری این همایش در ایام فاطمیه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد برگزاری این گردهمایی در چنین ایامی خیر کثیر و کوثر باشد.

وی به اهمیت جایگاه حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم جایگاه واقعی حوزه نمایندگی ولی فقیه دیده شود و برای تحقق این موضوع باید در ابتدا خود را اصلاح و سپس توانمندی‌مان را نشان دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی جایگاه این حوزه را به حکم رهبر معظم انقلاب دانست و خواستار تحول حوزه نمایندگی ولی فقیه با ایجاد نقشه راه و اهداف بلند مدت شد.

کد خبر 546758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.