شرق اصفهان میزبان کاروان اهالی بهشت

شهرهای اصفهان امسال در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا (س) میزبان تعدادی از شهدای گمنام است و فضای معنوی این استان بار دیگر با عطر شهدا پیوند می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاروان‌های شهدای گمنام در هشتمین روز از سفر خود بامداد سه شنبه_ ۱۴ دی‌ماه_ در قالب دو کاروان شهید خرازی و شهید کاظمی به شرق اصفهان رسیدند و بار دیگر عطر شهادت در شهرستان‌های این منطقه پیچید.

تجدید میثاق مردم شرق اصفهان با شهدای گمنام

مسلم نبی، مدیر کاروان «شهید کاظمی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بامداد امروز کاروان شهدای گمنام «شهید کاظمی» به شهرستان ورزنه رسید و بعد از اذان ظهر نیز به سمت جرقویه حرکت خواهد کرد.

وی افزود: هم اکنون کاروان «شهید کاظمی» حامل پیکر مطهر شهدای گمنام در روستای کفران است و مردم این روستا علی‌رغم هوای به شدت سرد و بارانی به استقبال پیکر شهدای گمنام آمده‌اند.

شرق اصفهان میزبان کاروان اهالی بهشت

کاروان اهالی بهشت میهمان شهرستان هرند

ابراهیم امان‌اللهی، مدیر کاروان «شهید خرازی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بامداد امروز کاروان شهدای گمنام «شهید خرازی» به شهرستان هرند رسید و بعد از اذان ظهر نیز به سمت کوهپایه حرکت خواهد کرد.

وی افزود: علی‌رغم بارش شدید باران حال و هوای عجیبی در میان مردم هرند حاکم است و استقبال جانانه‌ای را از پیکر شهدای گمنام داشتند.

مدیر کاروان شهید خرازی ادامه داد: هم اکنون کاروان «شهید خرازی» حامل پیکر مطهر شهدای گمنام در میدان اصلی این شهر در حال تشییع است.

شرق اصفهان میزبان کاروان اهالی بهشت

مردم شهرستان‌های اصفهان استقبال پرشوری را از کاروان اهالی بهشت داشتند

سرهنگ مصطفی توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تشیع شهدای گمنام در استان اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه امسال نیز لشکر ۱۴ امام حسین (ع) توانست به همت نواحی مقاومت بسیج و سپاه صاحب‌الزمان (عج) کاروان شهدای گمنام تازه تفحص شده را راه‌اندازی کند.

وی افزود: علی‌رغم مشکلات امروز جامعه اما مردم شهرستان‌های استان اصفهان استقبال پرشوری را از کاروان اهالی بهشت داشتند و حماسه آفریدند.

معاون عملیات لشکر ۱۴ امام حسین (ع) گفت: شهدا همواره نجات دهنده انقلاب و نظام بوده‌اند، خوشبختانه حضور پیکر مطهر شهدای گمنام آرامش و همدلی را بین مردم استان اصفهان تقویت کرد.

شرق اصفهان میزبان کاروان اهالی بهشت

مردم شهر اصفهان بی‌صبرانه منتظر حضور کاروان شهدا هستند

محمد بلندیان گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تشیع شهدای گمنام در استان اصفهان اظهار کرد: کاروان اهالی بهشت قطعاً نقش مؤثری را در جامعه ایفا خواهد کرد و در آینده نزدیک از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: پیکر شهید گمنام از این کاروان در محله قائمیه، روستای خرمنان، شهر منظریه، شهر کرکوند، صنایع هفتم تیر و امامزاده هاشم بن علی (ع) آران و بیدگل پس از تشییع در شهر اصفهان دفن خواهند شد و مابقی از پیکر شهدای این کاروان در گلستان شهدای اصفهان دفن خواهد شد.

مسئول امور شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: اکثر دستگاه‌های استان اصفهان نهایت تعامل و همکاری را با کاروان پیکر شهدای گمنام داشتند. همچنین شهرداری اصفهان نیز خدمات فراوانی را در جهت فضا سازی سطح شهر انجام داده است.

بلندیان یادآور شد: کاروان پیکر شهدای گمنام حماسه پرشوری در سطح شهرستان‌های اصفهان رقم زد. مردم شهر اصفهان نیز بی‌صبرانه منتظر حضور کاروان شهدا هستند.

کد خبر 546732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.