توانمندسازی زنان در برابر تغییرات اقلیمی بررسی می‌شود

مشاور امور زنان سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری نخستین همایش «توانمندسازی زنان در برابر تغییرات اقلیمی» توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست، سیده مریم محمدی اظهار کرد: نخستین همایش «توانمندسازی زنان در برابر تغییرات اقلیمی شامل» چالش‌ها، برنامه‌ها و راهکارها" برگزار می‌شود.

وی افزود: الزامات حقوقی موجود در زمینه زنان و محیط‌زیست، زنان در راستای تغییرات اقلیمی راهکارهای افزایش سازگاری و تاب‌آوری، نقش زنان در برنامه‌های سیاسی (تصمیم‌سازی و برنامه‌ریزی)، توانمندسازی زنان در مواجهه با تغییرات اقلیمی، نوآوری‌ها ابتکارات نوین ارائه شده در حوزه محیط‌زیست و زنان، نقش زنان در اصلاح الگوی مصرف انرژی، مدیریت انرژی و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و سلامت و بهداشت زنان در سایه تغییرات اقلیمی محورهای این همایش است که امیدواریم محققان، دانشجویان و پژوهشگران حوزه زنان و محیط زیست در سراسر کشور در این همایش حضور فعال و مؤثر داشته باشند و با توجه به محورهای در نظر گرفته شده پژوهش‌ها و مقالات کاربردی به همایش ارائه شود.

مشاور امور زنان سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه همایش ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود گفت: مهلت ارسال مقالات تا ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۰ و تاریخ اعلام داوری مقالات نیز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعیین شده است.

متقاضیان علاقه‌مند به شرکت در همایش، می‌توانند با مراجعه به نشانی پایگاه ارسال مقالات: intl.women@iripo.ir نسبت به ارسال مقالات اقدام کنند.

توانمندسازی زنان در برابر تغییرات اقلیمی بررسی می‌شود

کد خبر 546722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.