شارژر فندکی با قابلیت شارژ لپ‌تاپ معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت اسکاش (Scosche) اخیرا یک شارژر مسافرتی تاشو معرفی کرده است که می‌تواند با کمک برق ماشین، لپ‌تاپ، تبلت و موبایل شما را شارژ کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اسکاش (Scosche) در نمایشگاه CES 2022 از شارژر مسافرتی AC/DC جدیدی رونمایی کرد که قادر است تبلت، لپ‌تاپ و موبایل افراد را با برق ماشین شارژ کند. امروزه بسیاری از خودروهای جدید موجود در بازار پورت USB یا حتی پد شارژ بی سیم برای شارژ گوشی دارد، اما میزان برقی که این فناوری در اختیار کاربران قرار می‌دهد، معمولاً فقط پنج وات است و برای شارژ آهسته گوشی کافی است.

میزان انرژی پنج وات برای شارژ کردن گجت‌های بزرگ‌تر و پر مصرف‌تر مانند لپ‌تاپ‌ها یا تبلت‌ها کافی نیست، علاوه بر پورت USB سوکت فندکی خودروها می‌تواند جریان مستقیم ۱۲ ولتی را در اختیار سرنشینان قرار دهد. شارژر مسافرتی جدید معرفی شده که PowerVolt نام دارد به سوکت فندکی ماشین وصل می‌شود و علاوه بر پورت USB-C، به یک جفت شاخک موازی تاشو برای اتصال به پریز برق استاندارد ۱۱۰ ولت مجهز است.

شارژر شرکت اسکاش می‌تواند با تأمین ۳۰ وات انرژی، گوشی، لپ‌تاپ یا تبلت را با سرعت زیاد شارژ کند. هنوز زمان دقیق عرضه این محصول مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد که این شارژر ۴۵ دلاری در بهار سال ۲۰۲۲ میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 546687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.