گل مهدی طارمی نامزد دریافت جایزه پوشکاش شد+ فیلم

مهدی طارمی به واسطه گل زیبایی که به شکل قیچی برگردان، وارد دروازه چلسی کرد، حالا به گزینه ای برای دریافت جایزه پوشکاش تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، و به نقل از فیفا، این نهاد نامزدهای نهایی جایزه پوشکاش را اعلام کرد. فینالیست‌های سایر بخش‌ها، در روزهای آینده مشخص خواهند شد. مراسم اهدای جوایز، ۲۷ دی ماه به صورت زنده از مقر فیفا در زوریخ سوئیس پخش خواهد شد.


فیفا نامزدهای نهایی جایزه پوشکاش را اعلام کرد. این جایزه به بازیکنی تعلق می‌گیرد که از نظر زیبایی شناختی، زیباترین گل را زده است، صرف نظر از رقابتی که در آن انجام شده و جنسیت یا ملیت بازیکن.

بعد از سال ۲۰۲۰ که دریافت کننده این جایزه سون هیونگ مین بود، چه کسی می‌تواند این مهم را بدست بیاورد؟ روند رأی گیری برای ۱۱ گلی که در مسابقات مختلف زده شده، در روز جمعه، ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید و سه نامزد نهایی برای جایزه پوشکاش فیفا (به ترتیب حروف الفبا) به شرح زیر است:

اریک لاملا، تاتنهام به آرسنال
(لیگ برتر انگلیس، ۱۴ مارس ۲۰۲۱)

پاتریک شیک، جمهوری‌چک به اسکاتلند
(یورو ۲۰۲۰، ۱۴ ژوئن ۲۰۲۱)

مهدی طارمی، پورتو به چلسی
(لیگ قهرمانان اروپا، ۱۳ آوریل ۲۰۲۱)

همه برندگان بهترین جوایز فوتبال FIFA™ 2021، از جمله دریافت کنندگان جایزه هواداران فیفا و جایزه بازی جوانمردانه فیفا، در تاریخ ۲۷ دی ماه طی یک برنامه تلویزیونی که به طور زنده از مقر فیفا در زوریخ پخش می‌شود، مشخص خواهند شد.

گفتنی است، فردا (چهارشنبه، ۱۵ دی ماه)، فیفا سه نامزد نهایی بهترین دروازه بان زن فیفا و بهترین دروازه بان مردان فیفا را اعلام خواهد کرد. همچنین روز پنجشنبه، ۱۶ دی ماه، سه نامزد نهایی بهترین مربی زنان و بهترین مربی مردان فیفا اعلام می‌شود. سپس، روز جمعه، ۱۷ دی ماه، فیفا از سه نامزد نهایی بهترین بازیکن زن فیفا و بهترین بازیکن مرد فیفا طی یک رویداد آنلاین با حضور اسطوره‌های فیفا، "کریستین لیلی و سامی خدیرا" رونمایی خواهد کرد.

در ادامه گل مهدی طارمی را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 546633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.