دستگیری عاملان فرار مالیاتی میلیاردی در اصفهان 

فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری مدیران دو فروشگاه تجاری که در مجموع مرتکب فرار مالیاتی به ارزش ۴۲ میلیارد ریال شده بودند در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اقدامات پلیسی خود از فرار مالیاتی میلیاردی مدیران دو فروشگاه تجاری در شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان اداره امور مالیاتی از فروشگاه‌های مذکور بازدید کردند که در نهایت با انجام اقدامات میدانی و جمع‌آوری اسناد مالی جرم فرار مالیاتی توسط این افراد محرز شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش فرار مالیاتی این دو نفر در مجموع بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال است، گفت: در این خصوص پرونده مورد نظر تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات و رسیدگی به تخلفات خود تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار میرحیدری، تصریح کرد: فرار مالیاتی یکی از جرایمی است که با جدیت توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی پیگیری و مورد رصد هوشمندانه قرار گرفته و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

کد خبر 546553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.