مصوبات جلسات چهار جانبه میان استانداری، کشاورزان، جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای

دبیر جلسات چهار جانبه زاینده رود گفت: قرار بر این شد تا با توجه به لزوم تشکیل جلسات تخصصی چهارجانبه بین نمایندگان استانداری، آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی و نمایندگان صنف کشاورزان، نمایندگان مورد توافق کشاورزان جهت حضور در جلسات تخصصی توسط سازمان جهاد کشاورزی معرفی گردند.

سجاد انتشاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص مصوبات جلسات اول و دوم چهار جانبه میان استانداری، کشاورزان، جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای اظهار کرد: مقرر شد گزارش مصوبات قبلی شورای هماهنگی حوضه زاینده رود و کارگروه سازگاری با کم آبی و شورای عالی آب و میزان اجرایی شدن هر مصوبه در جلسه آینده توسط شرکت آب منطقه‌ای ارائه گردد.

وی افزود: گزارش مصارف شبکه آب شرب به تفکیک خانگی، تجاری، عمومی و غیره تا جلسه آینده به صورت مکتوب برای استانداری ارسال و گزارش آن در جلسه آینده ارائه گردد. همچنین مقرر شد شفاف سازی مصارف آب صنایع و اطلاعات مربوط و نحوه اعتماد سازی تا یک ماه آینده توسط شرکت آب منطقه‌ای انجام گیرد.

دبیر جلسات چهار جانبه زاینده رود ادامه داد: قرار بر این شد تا با توجه به لزوم تشکیل جلسات تخصصی چهارجانبه بین نمایندگان استانداری، آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی و نمایندگان صنف کشاورزان، نمایندگان مورد توافق کشاورزان جهت حضور در جلسات تخصصی توسط سازمان جهاد کشاورزی معرفی گردند.

انتشاری گفت: موضوع ساماندهی رودخانه و مدیریت پساب با برگزاری جلسات چهار جانبه و نماینده محیط زیست، برنامه‌ریزی و در اولین فرصت ممکن اجرایی گردد. مورد دیگر آن است که پیگیری‌های لازم در مورد تأمین اعتبارات مورد نیاز مطابق تعهدات انجام گرفته توسط وزیر محترم نیرو، توسط مدیران استان انجام و گزارش لازم ارائه گردد و کمیته تعیین حق آبه ها جلسات خود را به صورت مستمر (دو جلسه در هفته) ادامه دهد و گزارش آن را ارائه دهد تا موضوع حقابه ها تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به اتمام برسد.

کد خبر 546535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.