سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان منصوب شد 

"علیرضا قاسمی" به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی احمدی صبح امروز _سه‌شنبه ۱۴ دی‌ماه_ در آئین معارفه سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم از افرادی بود که عنایت ویژه‌ای به توسل به حضرت زهرا (س) داشت، او حتی خانه خود در کرمان را تبدیل به یک فاطمیه و حسینیه‌ای برای توسل به حضرت زهرا (س) کرد.

احمدی در بیان ویژگی‌های حاج قاسم، گفت: او کم‌هزینه بود و هزینه‌ای به نظام تحمیل نمی‌کرد، همچنین بصیرت خوبی داشت و مشکلات را به‌هنگام تشخیص می‌داد و می‌بینیم به عنوان فرمانده نیروی قدس، در بین سیل‌زدگان خوزستان هم حاضر می‌شود.

فرماندار اصفهان با اشاره به بین‌المللی بودن چهره حاج قاسم، تأکید کرد: او قبل از شهادت هم یک چهره بین‌المللی بود، چون لشکر جهان اسلام در سوریه به فرماندهی ایشان ایجاد شد و هرکس از گروه‌ها و قومیت‌های مختلف تحت فرماندهی وی می‌جنگید. این فرماندهی با دستورالعمل و ابلاغ ایجاد نمی‌شد، بلکه با حکومت بر دل‌ها با محوریت ولایت این کار را انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: او در صحنه جنگ هم از خدمت به مردم غافل نبود و گروه‌های جهادی را می‌برد تا مشکلات مردم را حل کنند، حتی در سیستان و بلوچستان هم که برای تأمین امنیت وارد شد، اول خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها را در کارهای خود قرار داد.

احمدی اضافه کرد: او خود را مخاطب همه دستورات رهبری قرار می‌داد. نه فقط کارهای مربوط به نیروی قدس، بلکه در عرصه فرهنگی و حتی رفع مشکلات اقتصادی مردم هم در زمانی که در سیستان بود، تلاش کرد.

فرماندار اصفهان با نقل خاطره‌ای از یکی از دوستان شهید سلیمانی، اظهار کرد: تأکید حاج قاسم این بود که در هر کاری که انجام می‌دهیم باید زمینه رشد و تعالی خود را فراهم کنیم؛ او علی‌رغم اینکه فرمانده نیروی قدس بود، بسیار دل لطیفی داشت.

وی با اشاره به تأکید حاج قاسم بر وجود زمینه خدمت در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، تصریح کرد: یکی از ابعادی که می‌توانیم انتقام شهادت حاج قاسم را بگیریم، خدمت به مردم است و این عرصه، برای ما فراهم شده است؛ او با کمبودها می‌ساخت و از چالش‌ها و تهدیدها، فرصت ایجاد می‌کرد.

احمدی خاطرنشان کرد: فرمانداری یکی از ابعاد مهم خط مقدم انتقام حاج قاسم است، چراکه عرصه مهم خدمت به مردم است.

فرماندار اصفهان ضمن تشکر از معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، با اشاره به انتصاب سرپرست جدید این معاونت، گفت: مبنای انتخاب برای من، توانمندی افراد است و نسبت به آقای قاسمی، شناخت زیادی دارم؛ با بررسی افراد مختلف، به جمع‌بندی در خصوص ایشان رسیدیم؛ در کارنامه قاسمی مدیریت بحران، حوزه سیاسی و ارتباط سیاسی، فعالیت در زمینه مساجد و تربیت کادر انقلابی و مؤمن، فعالیت در زمینه خدمات اجتماعی و غیره وجود دارد.

احمدی تصریح کرد: نخستین انتظار ما از قاسمی، برقراری ارتباط مستمر با مردم است، بدون تکلف و متواضعانه؛ بنابراین باید از ظرفیت‌های مردمی بهره گرفت و به آن‌ها خدمت کرد. انتظار دیگر ما برگزاری مستمر جلسات و ارزیابی کارآمدی آن‌هاست.

وی با تاکید بر اینکه مطالعه و کار عالمانه باید حتماً دنبال شود، گفت: وقت‌گذاری مؤثر باید صورت گیرد و با حفظ جایگاه فرمانداری، با تمام دستگاه‌ها ارتباط داشته و در خدمت همه دستگاه‌ها باشند. ارتباط با گروه‌های مختلف سیاسی وجود داشته باشد و هیچ مانعی برای این ارتباط وجود نداشته باشد.

در این مراسم از خدمات فریبرز امیری تقدیر و علیرضا قاسمی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان منصوب شد.

کد خبر 546504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.