عصبانیت مدیران یووه از موراتا و بارسلونا

مذاکره بارسا با موراتا در پیچیده‌ترین شرایط دنبال می‌شود و یووه مایل نیست اجازه خروج این بازیکن را صادر کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، یوونتوس به دلیل تلاش برای جذب آلوارو موراتا از دست بارسلونا عصبانی است و ماسیمیلیانو آلگری مصمم است که مهاجم اسپانیایی را تا پایان این فصل از رقابت‌ها حفظ کند.

موراتا بر سر انتقال قرضی ۱۸ ماهه به بارسلونا به توافق رسیده بود و بسیاری از خبرگزاری‌های دنیا اعلام کرده بودند که انتقال این مهاجم اسپانیایی به بارسلونا قطعی است. تمایل زیاد موراتا برای جدایی از یووه به این خاطر است که او می‌داند سران این باشگاه قراردادش را در پایان فصل دائمی نخواهند کرد.

با این حال، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس نمی‌خواهد این بازیکن اسپانیایی جدا شود و یوونتوس نیز به شدت از دست بارسلونا عصبانی است زیرا ژاوی بدون رضایت باشگاه یوونتوس با این مهاجم تماس گرفته و همچنین صحبت‌های لازم با باشگاه اتلتیکو مادرید که مالک اصلی موراتا به حساب می‌آید نیز انجام نشده است.

طبق گزارش‌ها، بارسلونا هنوز پیشنهاد رسمی به اتلتیکو مادرید نداده و با این حال موراتا چراغ سبز نشان داده است. یوونتوس تنها در صورت جذب یک جانشین به موراتا اجازه می‌دهد که از این تیم جدا شود اما به دلیل بودجه نقل و انتقالاتی محدود آن‌ها، بعید است که در پنجره فعلی جانشین شایسته‌ای یافت شود.

اگرچه در دسترس بودن مائورو ایکاردی برای یوونتوسی‌ها جذاب بوده اما احتمالاً سران بانوی پیر فقط علاقه‌مند به جذب مهاجم جدید به صورت قرضی و بدون گزینه بند خرید اجباری هستند. گفته شده است که جانلوکا اسکاماکا از ساسولو گزینه شماره یک آنها برای فصل آینده به حساب می‌آید و ولاهوویچ در فیورنتینا نیز شانس بالایی دارد.

کد خبر 546463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.