اجرای طرح تعویض و نصب سطل‌های زباله در بویین میاندشت

شهردار بویین و میاندشت با اشاره به طرح تفکیک زباله از مبدا، در این شهر گفت: در حال حاضر ۱۲۰ سطل زباله با هزینه‌ ۱۲۰ میلیون تومان خریداری شده است و به زودی توزیع می‌شود.

احمد عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به طرح تفکیک زباله از مبدا و تعویض و نصب سطل‌های زباله در سطح شهر، اظهار کرد: شهرداری بویین و میاندشت با توجه به فرسودگی سطل‌های زباله و به منظور نظافت و پاکیزگی شهری، رعایت حال شهروندان، جلوگیری از پخش زباله در شهر و انتشار آلودگی پسماندهای شهری و نیز تسریع در عملیات جمع‌آوری زباله، واحد خدمات شهری اقدام به تعویض و نصب سطل‌های زباله جدید در شهر کرد.

وی افزود: این طرح در کارگروه پسماند و محیط زیست مطرح و مقرر شد طرح به صورت پایلوت با همکاری ۵۰۰ خانواده اجرا و به تمام خانواده‌ها تعمیم داده شود که در حال حاضر تعداد ۱۲۰ عدد سطل زباله با هزینه تقریباً ۱۲۰ میلیون تومان خریداری شده است تا در اختیار ادارات و مدارس شهر بویین و میاندشت قرار گیرد.

شهردار بویین و میاندشت با بیان اینکه برنامه داریم تا بیش از سه هزار عدد سطل زباله تهیه و بین خانواده‌ها، ادارات و نهادهای شهر بویین میاندشت توزیع شود، گفت: هزینه طرح تفکیک از مبدا بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 546412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.