«پیرعلی» سرپرست دانشگاه شهرکرد شد

در مراسمی «یاسر پیرعلی» به عنوان سرپرست دانشگاه شهرکرد معرفی و از تلاش‌های «سعید کریمی» رئیس سابق این دانشگاه قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این مراسم «یاسر پیرعلی» سرپرست دانشگاه شهرکرد، با تاکید بر اینکه علیرغم تمام شدن جنگ در دهه ۶۰، اما آن روحیه جهادی همچنان باید حفظ شود، اظهار کرد: نیاز امروز استان شغل جوانان است و باید همان نقش دوران دفاع مقدس در قالب دیگری ایفا شود؛ بنده این مهم را پیگیری می‌کنم تا مهارت‌افزایی دنبال شود.

بیشتر بخوانید: گزارش ایمنا از سفر وزیر علوم به اصفهان

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های علمی می‌تواند ما را به سمت فناوری، تولید و کارآفرینی ببرد، افزود: به دنبال تحول در دانشگاه هستم، البته نگاه عمل‌گرایی دارم لذا کار باید جهادی باشد و فضای ارتقا یافته به شخص بعدی با جایگاه بهتری تحویل داده شود.

سرپرست دانشگاه شهرکرد تصریح کرد: در قبال هر کم کاری در دانشگاه احساس مسئولیت می‌کنم، البته فضای علمی دانشگاه خوب است و برنامه علمی خودم را به وزیر علوم تحویل دادم که مورد تأیید قرار گرفت و بر روی سایت دانشگاه قرار خواهد گرفت تا دنبال شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه مرجع است و باید به عنوان یک شهرک خلاق بتواند به جامعه کمک کند، گفت: با وجود کمبود آب شرب و خشکسالی در کشور وجود یک تصفیه‌خانه در دانشگاه می‌تواند به تأمین آب فضای سبز دانشگاه و همکاری‌های علمی دانشجویان کمک کند، به دنبال کار نمایشی نیستم و معتقدم تمام واحدهای دانشگاه باید به دانشگاه اعتبار دهد.

در این مراسم «سعید کریمی» رئیس سابق دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: موفقیت‌های دانشگاه نتیجه کار تیمی بوده که از سال ۵۶ تاکنون انجام شده زیرا بنده پانزدهمین رئیس این دانشگاه بودم و سنگ بنا را مدیران سابق گذاشتند.

وی افزود: دانشگاه شهرکرد با ۲۵۰ هکتار مساحت روزی یک باغ کشاورزی بود که همه از جمله مدیران استانی و ملی دست در دست هم شبانه روزی زحمت کشیدند تا اکنون به این مرحله رسیده است.

رئیس سابق دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه دانشگاه اکنون دارای ۳۷۰ عضو هیأت علمی ثابت، ۲۹۰ کارمند، بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ دانشجو دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای است، تاکید کرد: دانشگاه شهرکرد دانشگاه معین استان در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، مالی- اداری است و قوانین و چارچوب‌ها را اجرایی کرد و با همراهی سایر دانشگاه‌ها روبرو بود که بر اساس رتبه بندی ملی، بین المللی و جهان اسلام همواره حائز رتبه علمی شده است و اعضای هیأت علمی این دانشگاه جز پژوهشگران یک درصد برتر جهان هستند که موجب افتخار است.

کد خبر 546389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.