برف‌روبی با ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات در معابر اردبیل

شهردار اردبیل گفت: پرسنل زحمتکش شهرداری اردبیل با ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات در حال برف‌روبی خیابان‌ها و معابر شهر اردبیل هستند.

به گزارش ایمنا، محمود صفری در جریان عملیات برف‌روبی زمستانی در اردبیل، اظهار کرد: به دنبال بارش برف از شب گذشته تاکنون پرسنل شهرداری تلاش می‌کنند تا با برف‌روبی و پاکسازی خیابان‌ها و معابر اصلی شهر در تردد مردم سهولت و راحتی ایجاد کنند.

وی افزود: تعداد ۲۰۰ نفر نیرو به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند تا در کنار برف‌روبی، نمک‌پاشی در برخی مسیرها را نیز انجام داده و امکان تردد ایمن را در شهر اردبیل به وجود آورند.

شهردار اردبیل از همکاری مردم قدردانی و خاطرنشان کرد: با توجه به تداوم بارش‌ها امیدواریم شهروندان از پارک کردن خودرو در خیابان‌ها و معابر اصلی خودداری کرده و از ریختن برف منازل خود به کوچه‌ها و خیابان‌ها خودداری کنند تا به سرعت عملیات برف‌روبی در سطح شهر به انجام برسد.

وی اضافه کرد: به نسبت سال‌های گذشته ما کمترین مصرف نمک را در سطح شهر اردبیل برای یخ‌زدایی در نظر گرفتیم و تلاش می‌کنیم با تلاش پرسنل و سرعت عمل آنها اجازه مسدود شدن مسیرهای اصلی و معابر عمومی را ندهیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 546372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.