ویست پایگاه اورژانس ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر ویست با اشاره به نبود پایگاه اورژانس در این شهر، گفت: روز افتتاح شهرداری ویست استاندار وقت قول مساعدت اهدای یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی و حمل زباله داد، اما با وجود پیگیری‌های شهردار هنوز تحویل داده نشده است.

مهدی فروغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی و حمل زباله نیاز ضروری شهرداری ویست است زیرا شهروندان انتظار خدمات شهری از شهرداری دارند و باید زیرساخت‌ها فراهم شود.

وی تصریح کرد: درمانگاه شهر ویست به صورت پزشک بیتوته فعالیت دارد، اما با توجه به تحت پوشش دادن دهستان گلسار و شهر شدن ویست خواستار ارتقای خانه بهداشت و شبانه روزی شدن درمانگاه ویست هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ویست با اشاره نبود پایگاه اورژانس ۱۱۵ در این شهر، افزود: با توجه به فاصله ۲۸ کیلومتری شهر ویست تا بیمارستان فاطمیه خوانسار و نزدیکی شهر ویست به منطقه گردشگری دره بند در دهستان گلسار و صعب العبور بودن و حادثه خیز بودن تنگه دربند و چال ماسین، ایجاد پایگاه اورژانس در این شهر ضروری است.

وی با اشاره به حوزه حمل و نقل برون شهری ویست، گفت: با پیگیری‌هایی که در حوزه حمل و نقل انجام شده، به زودی دفتر پایانه‌ها در شهر مستقر و مشکل حمل و نقل رفع خواهد شد.

کد خبر 546192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.